唉... 呢個星期都係成2.3點後先訓得著,, 點解會咁架 唉. 太唔開心喇 我好想早d訓得著囉
點解係張床度會唸到咁多野 個腦不停係咁唸的呢?? 我好想停下 停低落黎比我靜下 訓得安落d啦
日日都係咁 個人真係好唔掂 唔夠精神 遲d番工點算?? 希望可以藉著工作的勞役令我更加疲倦 更易睡著啦!!!
變態架 >.< 近期我都係度想找番 冰之驕子 Pride 睇啊!! 因為上年我只係睇左幾集咋 唉... 好正的片呢
但我又唔捨得買喎 雖然係100$ 係香港算係平 但家下我要買其他野啊!! 希望可以係網上面搵得番啦!
尋晚搵到成夜晚2點幾 . 都係搵唔到,. 有就有! but要用bt dl囉 !! 我岩岩卸裝左bt =.=
今日又再搵番 野豬大改造睇 >.< 星期六唔記得左睇呀!! 真大慒喇! 好彩之前朱嘉比左個網我搵番!!!
真係搵到啊!! 多得朱嘉比左個日文拼音!! 呵呵.. 原來係係youtube.com 度 仲有好多添
不過係無中文的=.= 只有聽日文 好彩有英文subtitle 呵呵.. 不過有時都唔太明
都係聽番中文好d 睇左好多集呀哈哈... 真係好睇
係個度仲比我搵到山下智久咪嘴跌咪個條片添
youtue真係乜都有!!! 不過pride就只有少少的宜傳片咋 放多d上去啦 please!!!

|