當我學識點樣用呢個日記post javasprit 我就再post多一次架喇
比人老點啊今日 玩得好澈底
之前聽肥貓講話 5點番去training都覺得好怪
點知去到話佢地係下午一班人train的 train晒lu
條友真係講得好free 有點兒被耍 之後我就大鬧 咁叫我番黎做咩啊 毛啦啦出黎仲拎住d書 出一出就入番屋企好好玩呀
個個人仲問番我邊個叫我地黎 我地話:鬼知啊
又問我地係邊度出黎 又話佢都係住上水 =.= 又話咩唔洗擔心遲下計番車錢比我地
有無咁好死呀 傻架?? 今日同我地講野條長毛好正常 唔似個第2次見的死衰野 唸起真係覺得核突
ya~~ 其實666都唔係咁差唧 起碼我1點幾終於訓到教 唔洗再等到成3點4點啦.. 呵呵
超開心啊!! 不過又係發夢囉 點解由細到大訓教都會發夢架 =.= 仲要係發埋d好恐怖的夢添
夢入面個d野最緊要唔好變真呀 666正魔鬼 >.<
嚇死我呀 我到家下都仲記得發咩夢 嗚嗚...
好彩我發個d夢不嬲都係無可能發生 or同現實相反唧
呵呵.............