hehe... 今日好有成功感 因為咁大個人第1次自己一個人搭地鐵 平時我至少都要同一個人架!!
因為我唔係好識路@@ 好易盪失路 真係好開心呢

但係我估唔到柴灣咁遠囉 出到咁遠係因為要去皇后餅店個寫字樓度見工 真係好險 今日差不多半個地鐵路線
除左 中環, 基灣線無去之外 都比我遊晒 =.= 係九龍塘去柴灣有兩條路 最近個條都要14個站 柴灣係最尾 =.= 真係好無奈
去到之後仲要搵工業中心 要搭小巴丫 @@ 咁大個女都未試過一個人咁做 前前年去過沙田的工業中心 好恐怖!!!! 唔敢去
但今次唔去唔得 小巴老話無站停 但又無應我係咪直達 見到有人係路邊落 慘喇 好驚 好彩問問隔離個姨姨
前面個小姐聽到 原來佢同我同一地方落架!! 仲去埋同一間大廈 仲同一樓 帶埋我上去呀~ 真係超好啊佢
唔該晒你呀小姐
你簡直係我的救星
佢拎住好多野 應該係買下午茶比同事 呵呵
之後係4樓搵左好耐都搵唔到401-403 room啊 我勁係度望 見到一間超靚的棕色玻璃門 出面有一盞外國feel的街燈
簡直超靚呀! 又見到皇后個餅場 之後好彩又有個整餅的ee出黎幫我搵 但都係唔掂 我最後都係打番電話去
原來要按門鐘的 個門鐘 同個wall隻色一樣 簡直係睇佢唔到! 填左表 有個男的officer 見的 問左好多野
暑假工20蚊一個鐘 我緊係打死都話做兼職長工啦 23蚊 =.= 點都要搵番d車錢 遲下太子地鐵個度開分店 if真係請我 實有我份 但我最想去沙田 因為少人買野
又一城都有機 佢話要夾番店鋪d時間 再通知我 咁係咪即係請的呢??? 唉 死蠢又無問
點都好啦 起碼呢一日都學識左自己出去咁遠啦 呵呵
但係d車錢就慘喇 入左50蚊 8達通無晒 =.= 唔請我就慘喇 車錢都無
番到9龍塘都成5點幾 唉 癈事去佐墩間cafe店見工 好累丫 而且都無車錢喇 坐左咁耐車 來回成3個鐘
走人算 聽日見都得 番到屋企 阿媽話唔記得左話比我知柴灣係尾站 叫我早d去搭車
無奈的
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日學左一樣野lu... 就係點樣搭地鐵 呵呵!! |