今日一整日都係度上網搵工做.. 好多都要有經驗..
無第1次又點會有經驗呢... 見到好多架都
我最想搵到份係CD 鋪度做.. KEKE>..... 可以聽歌丫MA 又唔會太辛苦 肥貓話有間
不過係沙田, 仲要5000蚊 做12個鐘 7仔都仲好似好過佢啦
車錢來來回回. 同做m記個d有咩分別????
最衰沙田HMV汁左粒 @@
早上搵到份書店的 係鋪入面汁2手書 旺角樓上鋪 人工一定唔多... 聽日去見工
點都好做住先啦 好過係屋企無野做 hea時間=.=
我好想做面包鋪個d.. he 最好要著制服啦..
不太想做侍應.. 因為會比人點到頭暈暈...@@
又去左馬會度.. woo~~ 45蚊一個鐘.. 發 但佢part time都好似成12粒鐘? 呢d都叫part time. 好野
呵呵... 等ing 馬會的答覆啊... 快啊 一時太多choice 唔知點解咁架!!哈哈......
馬會好辛苦架聽人話.. 會成日比d睹鬼小. |