好一碗雲吞面!! 食完好眼訓架!
今日中午去 和利 度買左碗雲吞面 唔想煮飯喇 都唸唔到食乜野 煮左成個月 每次唸食咩都 out 爆頭!! 好耐無去和利叫外賣
買左番屋企睇 電視@@ 越睇越暈 食食下.. 唔想食落去 有無搞錯 連一碗野都食唔落 平時食完再食第d野都得啦
點知搞到好眼訓 同人msn左一陣 真係眼訓到暈 就黎訓得著 點知岩岩播天國的階梯 唉.. 都係訓係地下睇埋佢
睇完喇 好暈 點知表姐岩岩打黎 叫我幫手上網訂張跳舞毯 hehe..... 被我感染了
呵.. 一切都搞掂 大約聽日 會收到貨
唉....... 碗面有無搞錯 食完會咁的 一定係比老細落左藥啦!!!
|