fanny HOUSE *
my purple world
 
 
fanny0210

暱稱: fanny
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

^^ 新相
冰冷
1GB 相部
考完m&s
炒蛋 =.=


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 
好友名單

 
我的連結

manting's xanga
mini game網 (好得意)
魔盜王2 台灣宣傳網
car 日記
Linkin Par...
日本雜誌( free )
列女"s xanga
將相整成 puzzle
梅馨書舍*
 

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


好變態!! 呆滯

           好變態!!


今日發生左件好變態  又嚇親人的事   早上7點被叫醒..   梳洗過後   與組員一起出外吃早餐///     去左街市

過紅綠燈個時先恐怖囉..    毛啦啦有個女人企係我隔離  大叫   [都唔靚女既...   你啊~   e~你個樣生得唔靚既~ 睇得出架!!!  實嫁唔到架你~ 你都唔靚...人地靚過你啦.....   我個女就靚喇~  嘩幾靚啊...   拎佢黎同你比靚過你好多~~   唔好講我個女啦.. 我同你比啦 ,, 我4十幾之ma  個樣都仲好過你...........etc]

   嘩........我比佢嚇死囉..  係勁大聲呀...   成個街口位對面都聽到呀 仲係我隔離  都唔係第1次架喇..  好似係第3次比佢話喇

我唔知佢係咪話我啦..  上兩次真係指住話    勁恐怖  又係街市門口       呢次就紅綠燈  我已經唔記得左呢個師奶架喇!!!  我一聽到即刻扯住譚佰件衫   行開另一邊,  擋住先

     佢仲要跟住過馬路  仲叫人唔好走喎...   傻架  勁恐怖囉   點解次次過紅綠燈硬係有d野阻住我    搞到唔順利   一係就比風吹到個頭都甩   呢次仲勁

我係咁走走走..   唔理d組員喇      後尾黎杰同我講: 羅佩芬 我未見過你行得咁快架!    =.=  仲唔走咩   原來呢個師奶好出名架係fanling

         真係勁恐怖囉    又大聲喎  原來d人話佢有問題  唔識佢個d人真係唔知點唸比人鬧個個囉     對於一個女仔黎講  係條街度咁大聲講人地乜乜乜  真係好侮辱囉..     雖然自知唔係靚..........   但係都唔洗條咁大既街度 咁大聲鬧           hurt到爆!!    第1次聽個時個心幾唔舒服啊....         雖然知佢係咩..   但係都...    唉  

            原來佢唔淨係街市度鬧人    fanling火車站都係呀..          好恐怖.....

                     d組員叫我唔洗咁驚...  定d黎        但我硬係覺得佢又係鬧我   毛啦啦係我右邊出現    又唔係第1次鬧..

 最後我地成組人總結 :  叫佢帶佢個女黎睇下係咪真係咁靚~  大家都好想知!

刊登時間︰2006-08-18 11:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天


中六ocamp 17/8-18/8

      稍後才打,,,,,

刊登時間︰2006-08-18 11:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天


輸睹 愉快

     輸睹

 


 

         表妹的exbf --> 豬大腸      要跟我輸睹...      不是吧??   你輸定了..  沒有把握的事我不會跟你輸睹   但既是你出言挑戰我的   放馬吧

      睹注 是愛情    聽似有點過份.   但不是..    他說我快要拍拖  哈哈..    我們就睹 我來年會否有拖拍   我2話不說一定不會

他就很老定的說: 你一定會    =.=  輸了要請2餐m記   這小子真大貪  小心貪字得個貧喎???    我不想2餐

                到期日是明年的6月    哈你輸定了..     情情愛愛的事從不會發生在我身上...       情永落啊我!!    儲定錢請我食野吧啦...

    並不是我不想去談戀愛..    而是愛情這家伙與我無緣//      現在全校的學生都比我小呀  @@      我是絕緣體!!!!

        明年6月 食餐勁的.....

刊登時間︰2006-08-16 03:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]