好變態!!
今日發生左件好變態 又嚇親人的事 早上7點被叫醒.. 梳洗過後 與組員一起出外吃早餐/// 去左街市
過紅綠燈個時先恐怖囉.. 毛啦啦有個女人企係我隔離 大叫 [都唔靚女既... 你啊~ e~你個樣生得唔靚既~ 睇得出架!!! 實嫁唔到架你~ 你都唔靚...人地靚過你啦..... 我個女就靚喇~ 嘩幾靚啊... 拎佢黎同你比靚過你好多~~ 唔好講我個女啦.. 我同你比啦 ,, 我4十幾之ma 個樣都仲好過你...........etc]
嘩........我比佢嚇死囉.. 係勁大聲呀... 成個街口位對面都聽到呀 仲係我隔離 都唔係第1次架喇.. 好似係第3次比佢話喇
我唔知佢係咪話我啦.. 上兩次真係指住話 勁恐怖 又係街市門口 呢次就紅綠燈 我已經唔記得左呢個師奶架喇!!! 我一聽到即刻扯住譚佰件衫 行開另一邊, 擋住先
佢仲要跟住過馬路 仲叫人唔好走喎... 傻架 勁恐怖囉 點解次次過紅綠燈硬係有d野阻住我 搞到唔順利 一係就比風吹到個頭都甩 呢次仲勁
我係咁走走走.. 唔理d組員喇 後尾黎杰同我講: 羅佩芬 我未見過你行得咁快架! =.= 仲唔走咩 原來呢個師奶好出名架係fanling
真係勁恐怖囉 又大聲喎 原來d人話佢有問題 唔識佢個d人真係唔知點唸比人鬧個個囉 對於一個女仔黎講 係條街度咁大聲講人地乜乜乜 真係好侮辱囉.. 雖然自知唔係靚.......... 但係都唔洗條咁大既街度 咁大聲鬧 hurt到爆!! 第1次聽個時個心幾唔舒服啊.... 雖然知佢係咩.. 但係都... 唉
原來佢唔淨係街市度鬧人 fanling火車站都係呀.. 好恐怖.....
d組員叫我唔洗咁驚... 定d黎 但我硬係覺得佢又係鬧我 毛啦啦係我右邊出現 又唔係第1次鬧..
最後我地成組人總結 : 叫佢帶佢個女黎睇下係咪真係咁靚~ 大家都好想知!
|