笨蛋小汛
fatfat0824
暱稱: 肥肥/小汛
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-04-07
2009-04-06
2008-11-28
2008-11-21
2008-11-01
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 29
今日人氣: 0
累積人氣: 1072
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 14 日  星期日   晴天


2008-09-14 分類: 未分類

14/9/2008

今日係中秋節,我家姐帶左成班fd上我地屋企打牌,整到我都好唔自然,跟住就帶左我堂妹出去行街,我地去左海港城行,因為部快譯通壞左,所以我就順便睇下d機幾錢,睇完又繼續行,去左玩具反斗城,跟住又去冒險樂園玩,今次只係得六百幾票,換左兩張kfc coupon & 一支hello kitty筆俾我堂妹..

跟住我又走返去百老匯睇,我爸肯俾我買,所以我即刻買左,用eps俾,仲有部細字典機送,但係買左返去覺得個上下左右掣有d問題,佢話10日之內可以換,希望佢肯換部俾我啦

9800-banner



2008 年 8 月 5 日  星期二   晴天


升到 分類: 未分類

5/8/2008

第3階段下午開始,可以回自己學校睇佢收唔收

有機會當然唔好放棄,所以返左去

見到好多自己班人,有一半係陪人.

我又走埋去等,等既時候見到有人從面試房走出黎,全部都係自己班既

佢地拿住一張藍色既紙,原來佢地都升到

之後個個出黎既都有拿住,我4點入去,佢都即刻俾我升,超開心

2AL/2AL+1AS 我choose左2AL+1AS

PHY+BIO+COMP

只有佢地幾個返左黎但唔收......

學校真大方,俾機會我地

所以我一定會努力讀書嫁

 

今日每科都俾左HW

DSC01182

 

悠長假期終結了,要重踏上學既路途了......

 



2008 年 8 月 4 日  星期一   晴天


2008-08-04 分類: 未分類

4/8/2008

死期來臨了...

但我地既死期可能係全港最遲到

約9點40-45分先派,太遲吧...

最後得出既結果竟然唔係我心中既結果,但6科最高成績既總分我都仲到大約分數..........

new cert

我只能接受英文這分數,因為我記得我作文係作到一塌糊塗,好白痴且錯漏百出

機動遊戲既英文係咩大家知唔知呢?

我照字面翻譯成為electronic machines ,但正確既字好似係rides

紅磡體育館既英文係咩大家又知唔知呢?

Hong Kong Coliseum 我串錯做 Hong Kong Coliceum

而PHY我都可以接受,我拿左D,都估到緹喇,不過手快快DELETE埋上面D分

ECON 考既時候大部分ANS都寫左相反既ANS, 但咁都PASS......

其他都冇眼睇......



2008 年 5 月 12 日  星期一   微雨


2008-05-12 分類: 未分類

已經離開香港有兩日了,現時正面臨儲值卡金額不足既問題,都係因為傾得較多長途電話吧∼∼∼

星期二係讀a.maths既人考佢地最後一科a.maths,希望佢地可以考好d啦!!唔好成日諗住唔去考...當日既下午,亦係我返港既日子,希望我地跟住兩日都可以好好享受這次vacation啦∼∼

所有照片、詳細內容遲d先補番...

9/5

離開香港的日子,12點幾去左佐敦坐皇崗巴士去皇崗,之後坐的士去機場,原來皇崗去係快好多嫁∼∼

到左機場,早左到,但登機手續在到左約10-15分鐘就可以開始了...送晒d行李,入去,要CHECK野,比起以前嚴得多,因為唔俾帶超過唔知100定150ml既liquid,我仲帶左兩支水,跟住那時就飲晒一支水,另一支唔要,但我家姐剛新買既止汗劑卻難逃這一劫,好彩d護膚品全放在行李箱內,否則實死冇生...

上飛機,飛左1個鐘,到達目的地,路途中架機有時會飛得好唔穩定,我諗應該同d雲有關...見到d好靚既雲,但又冇影到...

落機,坐車去文昌,食左飯,返酒店,點知有間房有兩層,好寬敝...

晚上食宵夜...___



2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


2008-04-18 分類: 未分類

17/4/2008

今日超無奈,返左學校班房溫書,之後無啦啦俾人趕左落小禮堂溫,寧靜既氣氛消失晒,全因為5A班那幾個女子所造成既,佢地躲在廁所溫書,所以副校就開左個小禮堂俾佢地溫,跟住叫埋我地落去。。。。

晚上補習,我轉番黎太子上,因為琴日撞左期,而太子呢班亦係我平時上開既3V1L,只係最後一期唔知點解會諗到一個溫書方法,所以專登走遠D補,等我坐車既時候溫書。今日這堂我check過係video班,因為我之前轉過其他科,個職員話VIDEO班唔可以轉去LIVE班,見到呢班OK,所以就轉番黎,點知無啦啦變左LIVE班,初時都唔知,係佢無啦啦入黎我就嚇左一嚇,不過都上左幾堂,見慣了,而我亦有收穫,因為這堂LIVE班貴其他班$40,而我則用$10就上到,今堂無啦啦有咁既安排唔通係個天想同我講叫我如果升到中六的話要繼續讀呢科?

晚上點到家中,一望向電視機,先知道原來而家係一號風球,希望這個颱風對香港沒有影響,而由今日開始直至5月20日這段時間,香港、深圳及海南島都風平浪靜,有着春天清涼且晴朗的天氣吧!我相信一定會冇事既!!

以下係汛之天氣預測:

tc_0802zoom_0802

一股颱風--浣熊正以時速每小時一百三十公里逐漸向本港鄰近的區域迫近,天文台現已發出一號戒備警告信號,預測明日多雲,有幾陣雨,吹清勁東風,氣溫介乎22至25度。但颱風卻會即將在中國內陸地區登陸,對香港影響不大,所以市民請放心,繼續進行日常活動,而應屆會考及高考生亦希望能全力以赴,做到最好,考取佳績。今日既天氣報告完畢,各位晚安。