笨蛋小汛
fatfat0824
暱稱: 肥肥/小汛
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-04-07
2009-04-06
2008-11-28
2008-11-21
2008-11-01
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 29
今日人氣: 0
累積人氣: 1080
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 31 日  星期三   陰天


2007-10-31 分類: 未分類

31/10/2007

萬聖節快樂∼∼∼∼∼∼∼∼∼

返到學校,一拎D糖出黎,自己食左一粒,之後就俾人搶晒了,自己買反而食得最少,大蝕本呀!!!中文堂MISS HO播歌叫我地聽修辭,答對有獎,最後我都答左一題,當補償我既損失。。。LUNCH好趕食完飯就返圖書館幫MISS影相,聽日都要。。。英文堂ROBERT LEUNG代MISS WAN,呢兩堂英文對我來說我覺得好充實,比MISS WAN好好好多,但我諗全校教英文最好既應該係MISS LEUNG,教真係可以提升我地既英文水平,不過好嚴,如果遲半秒入課室超合理既理由都要罰企,真慘。。。

  

30/10/2007

呢幾日MISS WAN都唔返,請左假,喉嚨又唔知咩事了,不過MISS今日同聽日都返黎睇我地個SBA&俾分,今日關伯又來了代課,又講番個自稱最長34個字母既英文字,不過上年佢冇代之後幾耐有另一個講左個好似46個字母既英文字,真吹脹。。。今日雙數既人考SBA,我係其中一個,好緊張,到我講既時候,我將大部分專注力都集中在個CAMERA度,中間開始就有D唔熟了,感覺上成日望NOTE CARD,好似仲有1-2秒DEAD AIR,不過有一樣野太離譜了,其他人發現唔到,唔知MISS那裡有聽到,就係我唔小心將HARRY帶CEDRIC條屍返HOGWARTS好似講錯左做HE(HARRY)帶HARRY條屍返HOGWARTS,但唔知點解呢度讀得超流利喎,希望人發現到啦!太樣衰了。。。後來瑞祥入黎,我唔知點解對眼轉左過那邊一下,剛好MISS望住我,見到我對眼轉左過去一下,所以都望左去後面,唉。。。唔知幾分呢之後5點9同薇去旺角補習,補完陪行番過學校那面,在地鐵站散,跟住見到公,叫我陪行去創興搭車,我陪左過去,叫我陪食埋野先走,請,所以我就答應左,跟住去左大快活食,因為其他地方都位。。。之後去左買糖,因為萬聖節,我買左約30蚊既棉花糖,最後返屋企了!

29/10/2007

今日既P.E堂跳舞呀,跳牛仔舞,好肉有D難,雖然我都可以話係識,不過我同小妍就差小小既合拍,希望我地可以順利學識跳呢隻舞啦!仲有小妍識得數清楚個拍子啦!之後放學我、影、朱&宇陪威一齊買電話,最後睇左5-10分鐘就已經睇中了,揀左NOKIA6300,今次係第一次用電話,所以我地只係作功能上既介紹,但如果俾我再買電話既話,我都唔知要部好,而家睇中左6500S,好似幾好,不過下次換都可能係過左會考出去做野賺錢之後先買得。。。最後我同地散開左,我去加洲紅拿DOT JUNIOR積分卡之後返屋企了!!!

 DSC00687

  

28/10/2007

今日同我、影、snoopy、amy、戴。。、&冠輝一齊同芷婷慶祝生日,去左neway唱happy hour,1點至7點半,唱到個個把聲都沙晒,哈哈!我諗只有一個人唔唱都已經係,雖然佢唱左好少,不過因為唔舒服,加上d歌佢唔鐘意唱掛,所以大部分時間都打機。之後我4點幾中途走左,因為要補習,所以走之前就一齊食左蛋糕,補完就即刻返返黎,唔知我去那段時間有發生咩事呢??我都想知......今日真係好開心,因為有一班人一齊同芷婷慶祝,同埋唱左好多歌,已經兩個月冇去過呢d地方了!!!把聲都有d沙。。。

下面d相係我地玩偷拍既時候影,個不過影唔到個主角既正面,只得側面!!!

DSC00680DSC00676

DSC00679DSC00678

DSC00675DSC00677



2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


怪怪的一天... 分類: 未分類

 26/10/2007

今日好乖上堂,第一堂真開心,竟然可以重演出類似中二既時候MISS HO唔記得上堂,整到成堂老師睇,哈哈!!!不過MO SIR都話左要開會,上唔到堂,但係好似話有人代,不過都出現到。呢個第一堂真充實,因為我地班好多人都未做中文功課,個個都互抄,雖然係打開住門嘈,而且今日成層總共只係得番五班,中三全部去晒禮堂統測,前左右都有人上堂,加上剛上完週會都對全校斥責過類似呢方面既野,不過罵完我地咪又係∼∼∼

之後又到左中文堂了,對剛辛苦抄完既問答(我當然唔係抄啦),對完要我地即時改正,真巧人記憶力,等我下次錄低先,哈哈!!之後藍彩鳳叫左MISS HO出去講D野,跟住地就入黎宣佈左一個大壞消息,就係我地班原本既三次中文口語練習全部都因為同中一、二、三既口語考試撞晒時間,因而被迫引起大暴動,整到要重新揀日子練,一係就星期六,一係就星期五加時做兩日,一係就取消全班得做,後來有人提出2個星期五正常時間+一個星期六,最後投票得出2個星期五正常時間+一個星期六,再諮詢,跟住知道左個方案可行,但後來科長寫低詳情在黑板後,我地發現原來星期五既正常時間同加時只相差半小時,加上星期六原本係要9-12,整到好多人都不滿了...

之後小息完既時候,林SIR仲未黎,等左差唔多一個字先到,呢段期間,其他班都開始上堂,只係得我地班嘈,跟住徐SIR經過,就伸個頭入黎話我地嘈到連在走廊尾既廁所度都聽到,跟住傾左幾句就走左,跟住上化學堂兩堂,中間既時候我終於支撐唔住扒左桌上了,不過扒那段時間我知道好短,後來俾MONKEY拋D野還番俾我整醒左我,跟住就超精神了,訓左應該唔夠五分鐘...今次扒在桌上訓應該唔過第5次,因為我好少,大多都係打瞌睡。。。

LUNCH之後就英文堂,之後綜合活動課,5A-5C都要去文化博物館參觀,全級只係剩番我地班,今次綜合活動課係生命教育,胡SIR帶埋教會D人黎上,不過我地班好特別,因為人地入到黎會仲嘈過入黎,而且我地班都可能有D問題,地入黎諗住SET電腦用,點知SHOW唔到,可能係條線有問題掛,之後地帶黎諗住用既咪聲,應該係接駁調較錯誤既問題,同埋演奏既吉他又趺左落地,整到要重新較過D音,跟住發生左D超好笑既事件,地調音既時候胡龍輝無啦啦講彈得好好聽,整到全班笑左半至一分鐘,之後過左一陣仲未調完個音,蘇國仲專登講多次胡龍輝既說話,仲點明胡龍輝講既,跟住住班又再笑過,哈哈!!!

放學我好乖留在學校做功課,做到五點同薇&芳走,一齊去左天天見麵食麵,之後薇薇去現代交錢,我&芳就去英皇補習,我地次次去到都有椒例蜂野會做,就係打瞌睡/伏睡,今日芳帶書,我地兩個人一齊用,我地好合拍,一個精神既就抄,另一個就訓覺,跟住另一個精神既時候第一個就眼訓喇,二人就交換左次序做,哈哈!!!

返到屋企,我家姐早我少少返,問我做咩遲,我就話我去補習,跟住問我邊度補,我話太子,跟住我問番轉頭,原來又在太子補呀!不過我早過放,而我係經過佢補那裡附近的,所以要小心D先得。。。

我的xanga:http://www.xanga.com/fatfat0824/



2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


過去幾日既事件... 分類: 未分類

 25/10/2007

今日全理科測驗(數學、生物、物理、化學),真恐怖。。。

放學好乖留在班房做功課,5點同蘭、璦妍、宇一齊走。。。

24/10/2007

今日拿左PHY書本教師手冊去scan全本一百一十六頁,scan到手都軟埋。。。遲d仲有一本要scan,累爆喇!!!!

22/10/2007

今日pe堂全程打羽毛球,打到隻左手同右腳都好累,尤其係隻右腳,都唔知點解。。。雖然對上一個星期跑九分鐘姐,跑左29個圈,但係都冇今次那麼累,整到行路都有d跛下跛下。。。

21/10/2007

5點15分去左補習。。。

20/10/2007

11點就去到荃灣補習,之後1點出番旺角食野,食完去左奧海城間機鋪打機,之後同影去教會,之後朱來了,後來成班人玩紙牌,最後玩七級珠,我講左一樣引到人人都想笑既野,我諗住引人講野而條問題我又扮到好有疑問好真誠去問芷婷點解snoopy唔番,跟住本身芷婷好想答,正當諗snoopy緊點解唔番既時候就醒起玩緊七級珠,跟住我個陰謀就失敗左喇。。。那個時候超好笑,又想答又唔想答,如果諗點解既話可能就答左我嫁喇!!!