26/10/2007
今日好乖咁上堂,第一堂真開心,竟然可以重演出類似中二既時候MISS HO唔記得上堂,整到成堂冇老師睇,哈哈!!!不過MO SIR都話左佢要開會,上唔到堂,但係佢好似話有人代,不過都冇出現到。呢個第一堂真充實,因為我地班好多人都未做中文功課,個個都互抄,雖然係打開住門嘈,而且今日成層總共只係得番五班,中三全部去晒禮堂統測,前左右都有人上堂,加上剛上完週會佢都對全校斥責過類似呢方面既野,不過佢罵完我地咪又係咁∼∼∼
之後又到左中文堂了,對剛辛苦抄完既問答(我當然唔係抄啦),對完要我地即時改正,真巧人記憶力,等我下次錄低佢先,哈哈!!之後藍彩鳳叫左MISS HO出去講D野,跟住佢地就入黎宣佈左一個大壞消息,就係我地班原本既三次中文口語練習全部都因為同中一、二、三既口語考試撞晒時間,因而被迫引起大暴動,整到要重新揀日子練,一係就星期六,一係就星期五加時做兩日,一係就取消全班冇得做,後來有人提出2個星期五正常時間+一個星期六,最後投票得出2個星期五正常時間+一個星期六,再諮詢,跟住知道左個方案可行,但後來科長寫低詳情在黑板後,我地發現原來星期五既正常時間同加時只相差半小時,加上星期六原本係要9-12,整到好多人都不滿了...
之後小息完既時候,林SIR仲未黎,等左差唔多一個字先到,呢段期間,其他班都開始上堂,只係得我地班嘈,跟住徐SIR經過,就伸個頭入黎話我地嘈到連在走廊尾既廁所度都聽到,跟住傾左幾句就走左,跟住上化學堂兩堂,中間既時候我終於支撐唔住扒左桌上了,不過扒那段時間我知道好短,後來俾MONKEY拋D野還番俾我整醒左我,跟住就超精神了,訓左應該唔夠五分鐘...今次扒在桌上訓應該唔過第5次,因為我好少,大多都係打瞌睡。。。
LUNCH之後就英文堂,之後綜合活動課,5A-5C都要去文化博物館參觀,全級只係剩番我地班,今次綜合活動課係生命教育,胡SIR帶埋教會D人黎上,不過我地班好特別,因為人地入到黎會仲嘈過冇入黎,而且我地班都可能有D問題,佢地入黎諗住SET電腦用,點知SHOW唔到,可能係條線有問題掛,之後佢地帶黎諗住用既咪冇聲,應該係接駁調較錯誤既問題,同埋演奏既吉他又趺左落地,整到要重新較過D音,跟住發生左D超好笑既事件,佢地調音既時候胡龍輝無啦啦講彈得好好聽,整到全班笑左半至一分鐘,之後過左一陣仲未調完個音,蘇國仲專登講多次胡龍輝既說話,仲點明胡龍輝講既,跟住住班又再笑過,哈哈!!!
放學我好乖留在學校做功課,做到五點同薇&芳走,一齊去左天天見麵食麵,之後薇薇去現代交錢,我&芳就去英皇補習,我地次次去到都有椒例蜂野會做,就係打瞌睡/伏睡,今日芳冇帶書,我地兩個人一齊用,我地好合拍,一個精神既就抄,另一個就訓覺,跟住另一個精神既時候第一個就眼訓喇,二人就交換左次序做,哈哈!!!
返到屋企,我家姐早我少少返,佢問我做咩咁遲,我就話我去補習,跟住問我邊度補,我話太子,跟住我問番佢轉頭,原來佢又在太子補呀!不過我早過佢放,而我係經過佢補那裡附近的,所以要小心D先得。。。
我的xanga:http://www.xanga.com/fatfat0824/ |