笨蛋小汛
fatfat0824
暱稱: 肥肥/小汛
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-04-07
2009-04-06
2008-11-28
2008-11-21
2008-11-01
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 29
今日人氣: 0
累積人氣: 1073
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


2008-01-01 分類: 未分類

1/1/2008

(UN)HAPPY NEW YEAR

今日留在家中睇片、自學彈琴,6點先開始做功課,做左一陣。。。咁就過左一日了∼∼thx威

31/12/2007

今日係除夕,2007年既最後一日,早上去左飲茶,之後就補習,連上兩堂,5點幾先返到屋企。。。今晚冇出到去倒數,留在屋企好乖,雖然我住既地方有好多鄰近地方可以去倒數,但我都冇去。。。12點後收到4個SMS,之後黎膠打黎問我去唔去睇戲,免費既,我都唔去,因為咁夜我都唔出得街。。。之後又睇片,3點幾先訓。。。

30/12/2007

今日2點同影、snoopy、芷婷等人去左唱k,我5點就走,去左補習。。。

29/12/2007

早上11點就去左荃灣補習,1點9去九龍灣補,補完就坐巴士返屋企∼∼

28/12/2007

下午2點返學校補chem,補到3點幾,之後同芳、宇上左冒險樂園睇下有冇kfc coupon換,之前都問過好多間,間間都話冇,唉,$60 kfc coupon,快d出現俾我換左你啦∼∼

27/12/2007

下午2點返學校補chem,補到4點就返屋企了。

26/12/2007

冇野做,又係留在屋企睇片、自學彈琴等等。。。

25/12/2007

今日下午約四、五點同影、芳出左去鑽石山冒險樂園玩,用左$150,181個金幣,玩左千幾票,部推銀機賺左超多票,想換kfc券點知冇得換,唉。。。玩完去左荷李活廣場諗住食kfc,點知超多人,之後去左m記食,食完出左旺角,去奧海城睇下有冇得換,點知又冇,唉。。。最後返去。。。

24/12/2007

今朝10點去左青衣城,等埋宇&公就去左百佳買野,之後去kfc買$15?個桶餐,佢話要11點3先有,所以我地去左冒險樂園玩,我玩那部推銀機,點知行到最尾那一步冇金幣,超蝕。。。之後去kfc拿野食去公屋企,打開d野佞發覺個聖誕大餐唔抵,隻火雞又唔係好好食,而且又細隻,食$100那個餐仲抵。。。之後幫佢裝防毒,轉電腦桌。。。返屋企。。。

23/12/2007

今日我地group去做英文interview,interview d tourists,個個都訪問完之後我地去左許願樹寫卡許願,我好似許左唔知4個定係5個願望,俾人話我貪心,準備走既時候個保安竟然走黎同我地講話我地唔可以在那裡做interview,要得到康文署既批准先得,不過我地都冇理佢,跟住走左,去香港仔食野,d豬軟骨都唔軟既,早知就唔叫那個食,食完我要去補習,薇薇、芳去同聰打牌我都好想去,但因為補習,所以冇得去。。。好耐冇打過蔴雀了∼∼∼

22/12/2007

早上11點補習,之後回家了。。。

21/12/2007

今日聯歡會,全校我地個班房最悶,又冇活動、遊戲等等既野,加上野食唔係幾好味,唉。。。之後去音樂會,原本凳底抽獎既禮物剩左一份出黎,佢又在抽獎箱抽人出黎拿,點知俾我抽中,那些全都是open day派剩既cheap禮物,而跟住那份就好似係名牌喇,係Burberry毛巾,好唔抵。。。

跟住同班fd去左新九龍唱k,happy hour,我地2點去到,點知要4點先有位,所以我地去左石灘那邊傾計,跟住就返返去唱k。。。。唱完就走了,這次其實算係朋友聚舊。。。



2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


2007-12-11 分類: 未分類

而家先知道自己原來有個畫板∼∼ http://hinhk.com/forum/gb/gb.php?id=fatfat0824

11/12/2007

唉......

今日考英文listening ,又死了

07CE past paper

對我黎講好難...

錯晒了∼∼

早知尋晚就睇左佢啦∼∼∼

 

10/12/2007

今日考phy,仲以為會出到好難,點知比我想像中淺好多...

 



2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


2007-12-09 分類: 未分類

 

2007 Mathematics Paper 2(ENG version)
http://rapidshare.co m/files/51423067/CE_ Maths_2007_Paper2_E_ .zip

2007 Maths Marking(ENG version)
http://www.badongo.c om/file/5285460

Amaths PP(90-06) (ENG version)

http://rapidshare.co m/files/12497425/199 0-2006.rar.html

 

附加數學(00-05) (中文版):
http://rapidshare.co m/files/13284830/chi nese_amath.rar.html
http://www.u-file.ne t/f-bpt1446

 

2007 Physics Paper 2(ENG version)
http://rapidshare.co m/files/51424782/CE_ Physics_2007_Paper2_ E_.zip

 

2007 中國語文(ALL)
http://www.badongo.c om/file/5198220

2007 English(ALL)
http://www.badongo.c om/file/5116272

Source: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007120103747

 

9/12/2007

今日1點9補習,至4點半,跟住再行去太子補5點3,上這第三堂好眼訓呀,之後教佢數學,吹水,7點幾走。。。

8/12/2007

今朝補完習就返學校,之後同健、豪&威食飯,之後威走,我地返學校練ENG ORAL,練07CE1.1,真新鮮,。。。練完就溫書,約6點半走了。。。

 

 

7/12/2007

今日考中文paper3、4&5,PAPER5作錯文,用左另一種格式MIX建議書,只怪我冇溫書好了∼∼∼

11點放學之後皆因我下午先考ORAL,所以上左樓上RED BOX唱K,在一個考試的時段中我竟然咁輕鬆,同以前比較,差好遠,因為有補習社的問題吧!!

唱到2點返返去,去左圖書館,一個應該屬於我去的地方,不過我卻沒有溫書,好懶懶閒咁幫下人,不過我借左本PAST PAPER。。。

2點9上去,我係第二組,同健、偉業、B班的三位女子(珊、羅曉敏&陳杏如)討論既問題係自殺率不斷上升....中學應否獨立設立生命教育科,以灌輸正確的生命觀。我我跟三位女子都贊成,健及偉業反對。。。希望唔好俾題目陰到我地扣左分啦∼∼∼

完左討論落左圖書館,幫佢地印野,佢地印A MATHS&PHY&CHEM既答案,PRINTER不斷印印印,我諗只係得我地班先會咁積極,哈哈!!



2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


2007-12-01 分類: 未分類

 

 

 

1/12/2007

今日係我地學校既開文放日,不過早上冇返去,因為要補習,補完就返去MK食野,我打俾余卓庭問佢返左去未,佢話MISS騙早左佢番,應該係返1點半,那時放緊LUNCH。。。我返到之後,週圍行,有好多都未開,發覺我地學校既OPEN DAY好廢、好悶,去左英文學會玩,之後週圍睇,又落左小禮堂,好無聊,最後都係上番經濟及商科學會幫手,上到去唔見MISS,而又差唔多夠鐘,所以落去點名,點完後又上番去,MISS都未到,咁我同余卓庭就過左化學LAB,佢地那邊都只係分固態、液態&氣態,有D悶,留左一陣過番經濟那邊,MISS到左,我地同兩個F6睇檔,玩估物價,但係D ANSWER有D差異,好怪,我負責講ANSWER,不過又成日睇唔到個題號加上要COMPARE兩張紙既ANSWER,整到效率有D低,而我記憶力又唔好,真失敗,有時仲講錯ANSWER,一直企到四點半走。。。

30/11/2007

今日真失策,朝早返學既時候搭車去到旺角先發覺原來我冇帶呔,跟住我即刻打俾影,但係佢冇聽,即係出左門口了!!跟住打俾芳,希望佢有?PE衫帶校服換,點知佢又冇,所以就諗住俾佢記名了。。。去到紅綠燈口,見到SO B,所以問佢借左條頸巾遮住,入到去過左關,不過今日週會,今個星期開始又CHECK得超嚴,因為個新校長黃腳立LO。。。週會前我問黎膠借左條頸巾戴,之後落去週會,初時有D驚,不過我個阿SIR咁隨便,希望佢唔好CHECK到我啦,當佢循例CHECK既時候,無啦啦在我前面停左一停,過左兩三秒走左,我諗佢可能係想CHECK我有冇帶呔,不過以我既操行睇,佢可能信得過我吧!!!所以冇CHECK。。。真幸運。。。。。。

上完週會,海哥就話想戴條頸巾,我俾左佢,佢俾條呔俾我,最終到LUNCH放學都冇事,好好彩。。。我就買條新呔戴了∼∼∼食完飯返黎做埋少少MATHS HW 就冇野做,過左一陣當我溫書之後冇幾耐個校工又清場了,而家好憎佢地呀!!尋日同今日都係咁,刻意下去叫訓導趕我地走。。。。。又話我地唔係幫OPEN DAY手。。。

29/11/2007

今日聽日都返半日,好開心!!!



2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


2007-11-03 分類: 未分類

 

2/11/2007

今日週會好悶,上完我地中五仲要留低聽地講會考D野,而家逄星期二、三、五都要放學後留在班房一個鐘,自修課,唉。。。海哥部電話竟然在呢段自修堂時間響,好彩係林SIR&徐SIR睇堂,但係雖然MISS HO剛好在我地班講緊野,但係都費事理,唉。。。海哥雖然話較左震機,而且覺得那段時間人會打俾,所以咩都唔知,直至那種古舊既鈴聲響左約4-5下,我地個個都望住,我地就同講電話響,徐SIR行埋過黎,問係唔係,但係海哥一插隻手入個褲袋之後就響了,而且竟然話唔係,好彩阿SIR好人,哈哈!!後尾我、薇、芳同海坐埋一齊講番件事,海CHECK番先肯定係部電話響,跟住我地個個都話,後尾埋震機來電等等既測試,之後吹下水,跟住。。。約5點同薇、芳一齊走,芳去7-11買朱古力奶,我就同薇買雪糕,雖然天氣有D凍,不過我地都唔覺,之後我同芳去補習,薇走了,補習既時候我又打瞌睡了,真不爭氣。補完我地去左食粥,幾抵,之後就走,落5地鐵站月台見到我家姐,當時先醒起遲我三個字放。。。。。。

1/11/2007

今日好無聊過左一日。買左HARRY POTTER 5呀!!!好開心∼∼∼