1/1/2008
(UN)HAPPY NEW YEAR
今日留在家中睇片、自學彈琴,6點先開始做功課,做左一陣。。。咁就過左一日了∼∼thx威
31/12/2007
今日係除夕,2007年既最後一日,早上去左飲茶,之後就補習,連上兩堂,5點幾先返到屋企。。。今晚冇出到去倒數,留在屋企好乖,雖然我住既地方有好多鄰近地方可以去倒數,但我都冇去。。。12點後收到4個SMS,之後黎膠打黎問我去唔去睇戲,免費既,我都唔去,因為咁夜我都唔出得街。。。之後又睇片,3點幾先訓。。。
30/12/2007
今日2點同影、snoopy、芷婷等人去左唱k,我5點就走,去左補習。。。
29/12/2007
早上11點就去左荃灣補習,1點9去九龍灣補,補完就坐巴士返屋企∼∼
28/12/2007
下午2點返學校補chem,補到3點幾,之後同芳、宇上左冒險樂園睇下有冇kfc coupon換,之前都問過好多間,間間都話冇,唉,$60 kfc coupon,快d出現俾我換左你啦∼∼
27/12/2007
下午2點返學校補chem,補到4點就返屋企了。
26/12/2007
冇野做,又係留在屋企睇片、自學彈琴等等。。。
25/12/2007
今日下午約四、五點同影、芳出左去鑽石山冒險樂園玩,用左$150,181個金幣,玩左千幾票,部推銀機賺左超多票,想換kfc券點知冇得換,唉。。。玩完去左荷李活廣場諗住食kfc,點知超多人,之後去左m記食,食完出左旺角,去奧海城睇下有冇得換,點知又冇,唉。。。最後返去。。。
24/12/2007
今朝10點去左青衣城,等埋宇&公就去左百佳買野,之後去kfc買$15?個桶餐,佢話要11點3先有,所以我地去左冒險樂園玩,我玩那部推銀機,點知行到最尾那一步冇金幣,超蝕。。。之後去kfc拿野食去公屋企,打開d野佞發覺個聖誕大餐唔抵,隻火雞又唔係好好食,而且又細隻,食$100那個餐仲抵。。。之後幫佢裝防毒,轉電腦桌。。。返屋企。。。
23/12/2007
今日我地group去做英文interview,interview d tourists,個個都訪問完之後我地去左許願樹寫卡許願,我好似許左唔知4個定係5個願望,俾人話我貪心,準備走既時候個保安竟然走黎同我地講話我地唔可以在那裡做interview,要得到康文署既批准先得,不過我地都冇理佢,跟住走左,去香港仔食野,d豬軟骨都唔軟既,早知就唔叫那個食,食完我要去補習,薇薇、芳去同聰打牌我都好想去,但因為補習,所以冇得去。。。好耐冇打過蔴雀了∼∼∼

22/12/2007
早上11點補習,之後回家了。。。
21/12/2007
今日聯歡會,全校我地個班房最悶,又冇活動、遊戲等等既野,加上野食唔係幾好味,唉。。。之後去音樂會,原本凳底抽獎既禮物剩左一份出黎,佢又在抽獎箱抽人出黎拿,點知俾我抽中,那些全都是open day派剩既cheap禮物,而跟住那份就好似係名牌喇,係Burberry毛巾,好唔抵。。。
跟住同班fd去左新九龍唱k,happy hour,我地2點去到,點知要4點先有位,所以我地去左石灘那邊傾計,跟住就返返去唱k。。。。唱完就走了,這次其實算係朋友聚舊。。。
|