笨蛋小汛
fatfat0824
暱稱: 肥肥/小汛
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-04-07
2009-04-06
2008-11-28
2008-11-21
2008-11-01
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 29
今日人氣: 0
累積人氣: 1075
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


2008-03-24 分類: 未分類

22/3/2008

冇野做

 

21/3/2008

冇野做

 

20/3/2008

留在家中等待復活

 

19/3/2008

今日下午同薇、芳、宇一齊補習

 

18/3/2008

今日下午同薇&愛補習,補完見到蘇國補PLAN B。。。

 

17/3/2008

忘記了發生的事

 

16/3/2008

今日同平日一樣去太子補習,補完就返屋企

 

15/3/2008

今日去荃灣補完習之後,去愉景新城食野同埋幫公買野,發現今日公主小妹會在那裡宣傳,我好想捧場,但約左佢地唱K,所以冇緣了。。。

 

14/3/2008

許文虹生日快樂!!今日同成班人去左大角嘴新九龍唱K,2-8點,加埋我有10個人,後來影&芳佢地兩個考完美術又到來,不過佢地開左間房,所以今日慶祝既人數布12個人,有嘉欣、琼、愛、虹、姚明、蘭、翠怡、嘉宜、張詠欣、影、芳&我

CIMG1097CIMG1096

我地所有人既大合照

CIMG1117CIMG1119CIMG1118

我只拍左呢幾張

 

CIMG1109CIMG1110

呢兩張都有我,係影幫我地拍既

今日真係好開心,擲蛋糕呢一部分佢地真係好瘋狂,職員話如果整髒場地既話要賠錢清潔但我地都照擲,那時個個都通處走,有幾舍走埋出去,個個都大叫,最後全部人都俾蛋糕整到臉或頭髮,之後個個忙住拿紙巾周圍清理,不過最緊要都係開心!!

 

13/3/2008

今日終於考完試了!!亦宣佈左英文科要重考paper1a,1b&2...考完之後去左鮮果園食野,第一次去,所以那時才知道有呢昌店既存在∼∼之後去左唱K

 

12/3/2008

今日唔洗考,去左飛鵝山山腳溫書,之後同薇、芳、宇一齊補習,不斷宣洩對英文科全級要重考既事宜



2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天


2008-03-07 分類: 未分類

6/3/2008

今日留在家,溫左一陣書,咁就過左一日了∼∼試戴過那盒,發現我地既右眼度數係一樣,左眼我好似深少少∼∼

 

5/3/2008

今日考ECON,我又衰左,只怪自己冇盡力溫書吧!

下午有半班人要去考ENG ORAL,我留在圖書館等芳佢地,我用左陣電腦,佢地班人考完就逐個逐個落黎,那時想起左D野,就開左俾佢地睇,佢地睇左都有D驚訝,而我都只係尋日先睇到,以尋日佢既分析及今日其他人既分析,ANSWER都係一樣,情緒都低落左,不過唔會因而打擊到我,arrogant/scheme? How can I know.畫虎畫皮難畫骨∼

張瑞祥今日俾左盒CON俾我,謝謝你!!

DSC00996

4/3/2008

今日考中文,應該都唔合格嫁喇,希望越大,失望越大,只求自己真係有盡力去溫、盡力去做就算喇。。。下午又係照常留在圖書館,忌溫書,但對住部電腦就∼∼∼∼

3/3/2008

今日又衰左了,唔識做。。。

 

2/3/2008

今日如常去補習,但係就出現左件怪事,唔知點解戴左之後隻左眼超唔舒服,而且仲好矇,上左一堂之後就即刻去廁所除左佢,兩隻眼都除左之後,唔知點解隻左眼同右眼既視力協調唔到,隻左眼好清楚,但係右眼就冇變,那時我好白痴,以為視力回復正常,但係我知道係冇可能的,整到我不斷諗諗諗>........補完習落地鐵站之後即刻拿鏡子出黎睇下對眼有冇野,點知隻左眼仲有一塊,我明明記得我除左,所以我知道我自己原來戴左兩塊。。。



2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


2008-02-29 分類: 未分類

28/2/2008

下午做左D每日一篇之後去左TW拿野,拿完去左百佳買壽司,排隊時見到肥宇媽,佢話請我食那盒壽司,初頭我都話唔洗,但最後都係佢請左,之後宇同我講番起上次初十時在TW補完習見到佢阿媽那件事,因為那時我在傾電話,而我又冇同佢打招呼,佢阿媽番到屋企同佢講話我做咩掛全傾電話唔過黎問佢逗利是。唉...我好似好蠢咁,其實都係因為我細膽,我諗今次佢請我食都係因為那次冇俾到利是我吧!

 



2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


2008-02-28 分類: 未分類

 

28/2/2007

今日既成績唔知幾差,份listenng有d難,唔知係出past paper定係practise paper,我只做過part d,但冇對過answer,task 5&6都亂做,錄音又聽唔到,又冇組織,寫得超亂,唉...考左兩日就咁,冇望喇∼∼

放左去圖書館scan左班相,好樣衰呀!!

1

2

3



2008-02-28 分類: 未分類

27/2/2008

今日份卷好難,對住份白卷對左半個鐘,數列那題其實好似唔難做,雖然我知道點計個答案,但我太亂喇,諗唔到條式。唉...第一日原本可以係咁多科中獲較高分既一科已被摧毀了,不過好彩有50%平時分拉分。唔怪知得MO SIR成日叫我地交功課啦,原來係因為份卷難,諗住用平時分補救我地既分數,但係呢D題目感覺上係得MO SIR先會做到咁深奧,數學書D題目都冇咁深,唉,MO SIR既數學同A MATHS應該到達最頂尖喇掛!

下午考ENG ORAL,我考那條題目都唔知有冇講錯,得我一個講,考咁多次ORAL都係咁,不過我考咁多次當中最多人講野既都係中五上學期既考試,但係基本上大部分亦都係我講,因為佢地都唔明條題目講咩,唔知ORPHANAGE點解。今日我諗都有呢個情況發生,基本上我對既考生10個有9個都唔講野,我都唔知點做好,呢兩次我都有對區鳳玲,我睇得出佢已經盡過力,但其他兩個我諗佢地可能唔知CELEBRATE/CONVENIENT點解,又或者佢地放棄掛,完左ORAL出班房後區鳳玲同我講話MISS WAN俾15分俾我,而MISS CHOY就全部考生既分數都冇圈過,我只見到佢在我COMMENT那欄寫左3項野,有3個剔,希望唔好低分啦∼∼

完左去LOCKER執野之後落圖書館做左D RAS,聽日做埋剩餘既幾篇之後去TW拿那種解決我經常裝作老花既野。。。

 

26/2/2008

今日唔知算唔算係LAST DAY呢?對於我地黎講,其實係唔算嫁,就算係LAST DAY我地都唔會有咩行動。。。MISS HO 今日堆左超多野俾我地改,明知聽日要考MOCK仲要我地咁忙咁做佢D野,又話要放學交,放學我地又要補課,面我又要去補習,好彩徐SIR唔算太遲放,佢一放,我就要即刻執野走,所以我冇交到中文功課。去到點知未夠鐘,我地行得又真係快左D既∼∼放左之後返屋企,對住本MATHS書打瞌睡,溫到十二點幾又搞呢樣搞那樣,最終兩點幾先訓。。。

25/2/2008

今日冇咩野發生,只係體育堂比較忙,因為又要考跳遠又要考掌上壓。。