27/2/2008
今日份卷好難,對住份白卷對左半個鐘,數列那題其實好似唔難做,雖然我知道點計個答案,但我太亂喇,諗唔到條式。唉...第一日原本可以係咁多科中獲較高分既一科已被摧毀了,不過好彩有50%平時分拉分。唔怪知得MO SIR成日叫我地交功課啦,原來係因為份卷難,諗住用平時分補救我地既分數,但係呢D題目感覺上係得MO SIR先會做到咁深奧,數學書D題目都冇咁深,唉,MO SIR既數學同A MATHS應該到達最頂尖喇掛!
下午考ENG ORAL,我考那條題目都唔知有冇講錯,得我一個講,考咁多次ORAL都係咁,不過我考咁多次當中最多人講野既都係中五上學期既考試,但係基本上大部分亦都係我講,因為佢地都唔明條題目講咩,唔知ORPHANAGE點解。今日我諗都有呢個情況發生,基本上我對既考生10個有9個都唔講野,我都唔知點做好,呢兩次我都有對區鳳玲,我睇得出佢已經盡過力,但其他兩個我諗佢地可能唔知CELEBRATE/CONVENIENT點解,又或者佢地放棄掛,完左ORAL出班房後區鳳玲同我講話MISS WAN俾15分俾我,而MISS CHOY就全部考生既分數都冇圈過,我只見到佢在我COMMENT那欄寫左3項野,有3個剔,希望唔好低分啦∼∼
完左去LOCKER執野之後落圖書館做左D RAS,聽日做埋剩餘既幾篇之後去TW拿那種解決我經常裝作老花既野。。。
26/2/2008
今日唔知算唔算係LAST DAY呢?對於我地黎講,其實係唔算嫁,就算係LAST DAY我地都唔會有咩行動。。。MISS HO 今日堆左超多野俾我地改,明知聽日要考MOCK仲要我地咁忙咁做佢D野,又話要放學交,放學我地又要補課,面我又要去補習,好彩徐SIR唔算太遲放,佢一放,我就要即刻執野走,所以我冇交到中文功課。去到點知未夠鐘,我地行得又真係快左D既∼∼放左之後返屋企,對住本MATHS書打瞌睡,溫到十二點幾又搞呢樣搞那樣,最終兩點幾先訓。。。
25/2/2008
今日冇咩野發生,只係體育堂比較忙,因為又要考跳遠又要考掌上壓。。
|