1/2/2008
今朝薇薇&大佬都冇返,冇人拿點名簿&報紙,芳&我分別幫手拿。。。
上數學堂既時候因為大佬冇返,所以MO SIR就擔當左班長既身份,超好笑!!
數學堂剛完,大佬就返黎了∼∼佢帶領番我地班起立、敬禮!!
中文堂好忙,執FILE。。。
化學堂,幫人地做A MATHS∼∼聽一陣書
LUNCH係中七唱別良師,食完野返去睇左一陣,初頭見到7A班派左兩個人企出黎唱歌,整到我好驚,但後尾先知道係每班自己安排,我又問左翠怡,佢話企埋一齊唱(共他人咪嘴,只係會咪那部分人唱),我先冇咁驚∼∼
英文堂做左個TEST,之後就綜合活動課,係關於ECON的,幫我溫左少少書∼∼
放學同辛翠&LILY影相,今日係佢地既LAST DAY,所以我都唔捨得佢地走∼∼
之後去左消防處拿獎,海陪我去,拿到書券後知道係齡記,都幫唔到佢。。。。。。
之後去左長沙灣,上左肥聰屋企,今次係第一次上,7點幾同聰&芳去左食野,點知走之前唔小心打翻了碗湯水,整到條褲濕左一部分,過左一段時間就乾左。。最後返屋企。。。
今日佢竟然主動同我講野,仲以為佢係好難傾到計,而家先知佢份人都OK幾好∼∼
31/1/2008
今日圖書館新春借書同樂日,所以我借左幾本書,整天都好似好悶(如果唔傾計)
放學陪海去左印野,之後同菠蘿去補習,去之前,佢去左旺中買鞋,買番佢正在穿既那一對,佢入到去,叫個老闆拿出黎,即刻換左就走了,補完習之後,我地傾計傾到唔捨得走,未停過∼∼最後返屋企。 |