笨蛋小汛
fatfat0824
暱稱: 肥肥/小汛
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-04-07
2009-04-06
2008-11-28
2008-11-21
2008-11-01
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 29
今日人氣: 0
累積人氣: 1079
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


2008-02-25 分類: 未分類

24/2/2008

 

今朝去左飲茶,下午去補習,4點半補完行去英皇交錢,點知樓下個保安話放左工,超奇怪。。。之後行番過去等人,等左半個鐘佢打黎話佢上左去,枉我在下面食左半個鐘風且隱尿等佢黎,唉。。。算啦∼∼∼

 

自從星期五開始戴那個化太歲既單角麒麟&那條電話蠅後,接二連三對我不幸既事斬發生,真奇怪>>>???

 

 

 

23/2/2008

 

今朝10點半好彩肥宇打黎,如果唔係既話就miss左一堂了,補完食d野後我終於買左佢了,解決左我平日常遇到既問題,不用再常扮老花了∼∼之後去左飲茶,跟住去圖書館拿自修室張證,跟住陪媽去街市買菜後就回家了。

 

 

 

22/2/2008

 

超醜、糗、樣衰呀∼∼∼

 

今日係中五級唱別良師,我地班最後出場,我地用左唔夠5分鐘完成左了!最衰都係前面幾班,拖慢晒。到我地既時候,首前就唱歌,我同李彩欣拿咪,在前奏播放既時候,我同佢都唔知應該拿咪還是放在架上唱,最後我地在入歌前一兩秒立即拿支咪唱,首段係男音,第二段係女音,最後那句女獨唱,但翠怡話成首都一齊唱,當我去到女音那部分時,因為唔知用咩KEY好,所以不斷變KEY,超樣衰,希望觀眾都聽唔到啦,因為個首歌係有伴唱,自己都聽唔到自己啪緊咩,早知就唱原key啦,唔洗顧慮咁多...最後李彩欣獨唱那句後還有一句Tick Tock Tick Tock Tick,我為我冇晒心機加想好冇面,所以求其好down唱那句,完左之後我有兩個fd在笑我,所以我已經知道我瘀爆了,第一次且最後一次既performance就咁就醜爆喇∼∼

 

放學我去圖書館幫人copy野,之後問miss yan幾時有得睇番今次唱別良師,佢話通脊都過兩三日就有,超想睇番自己有幾瘀。。。

 

自從完左呢之performance之後腦部隔一陣就浮現呢個片段出黎,那時我就好似差d透唔到氣咁要不斷呼吸,好想時光倒流呀!

 

 



2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


2008-02-08 分類: 未分類

8/2/2008

今日係年初二,今早發左個好想願望成真既夢,就係我可以自己好自然咁彈到一首好好聽既音樂,那時在夢境既時候都感到好驚訝,因為係第一次,所以我超開心,但係唔知點解會冇左下文,真係好希望呢個願望可以成真呀!!!∼∼∼

下午去左大圍自己屋企拜年,本身在那裡食飯,但後尾遷移左去油蔴地既親戚度食飯,4點到,跟住打麻雀,打到7點半,只賺左兩蚊,仲額外賺多10蚊,哈哈!!跟住一路食飯一路睇煙花,之後打啤牌,9點幾就返屋企了!!今日既收穫都幾豐富,有6封利是!!

今日表哥又不斷引誘我家姐叫佢買NDS,所以我同我家姐就諗住一人俾一半買,知道R4絕種,會加價,希望到時成SET買唔好咁貴啦!!

頭先同屋企人傾居屋既野,真係好想買,不苛過冇錢,如果真係買,將來就要靠我同我家姐供,所以最好就希望聽日我爸爸可以中3T啦!!



2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天


2008-02-07 分類: 未分類

7/2/2008

新年快樂∼∼∼

今日去左土瓜灣拜年,拜左兩至三家人,收左幾封利是,但返到屋企爺爺唔知點解又俾我,冇入利是封,佢原本已經俾左封在我手上最多金額既一封利是,但這張直接俾我既是那封利是既一倍,好開心∼∼

 

6/2/2008

同宇一齊去APM行,又係第一次去,印象唔錯

 

5/2/2008

今日陪芳去行街,我地去左齡記買參考書,原本$58既書貼左$50,俾錢時佢都話$50,但係佢過機時先發現本書係$58,佢話同我地講左$50督俾$50俾我地,唔洗講價都有得平,真抵∼∼∼之後陪佢去花園街&旺中行,佢最後都冇買到野,之後5點幾等埋薇一齊趕去補習,補完同朱一齊陪薇買寬頻線,之後我返屋企食幾啖飯就同屋企人去行花市,第一次去的,最後買左百合∼∼

 

4/2/2008

今日陪譚淑X去左買鞋,去旺中睇去花園街睇,最後佢買左對啡色boot,跟住佢陪我買袋,買左個好似好樣衰既袋,好心痛。。。

 

3/2/2008

今日3圄3去補習,補完一堂之後5點3又補,唔知點解兩堂都好眼訓,不斷打瞌睡,有一堂仲要係LIVE,佢應該睇唔到掛∼∼

 

2/2/2008

今日早上去左補習,之後食野,因為落雨,所以就返左屋企了。返屋企整直左D頭髮。。。



2008 年 2 月 2 日  星期六   晴天


2008-02-02 分類: 未分類

1/2/2008

今朝薇薇&大佬都冇返,冇人拿點名簿&報紙,芳&我分別幫手拿。。。

上數學堂既時候因為大佬冇返,所以MO SIR就擔當左班長既身份,超好笑!!

數學堂剛完,大佬就返黎了∼∼佢帶領番我地班起立、敬禮!!

中文堂好忙,執FILE。。。

化學堂,幫人地做A MATHS∼∼聽一陣書

LUNCH係中七唱別良師,食完野返去睇左一陣,初頭見到7A班派左兩個人企出黎唱歌,整到我好驚,但後尾先知道係每班自己安排,我又問左翠怡,佢話企埋一齊唱(共他人咪嘴,只係會咪那部分人唱),我先冇咁驚∼∼

英文堂做左個TEST,之後就綜合活動課,係關於ECON的,幫我溫左少少書∼∼

放學同辛翠&LILY影相,今日係佢地既LAST DAY,所以我都唔捨得佢地走∼∼

之後去左消防處拿獎,海陪我去,拿到書券後知道係齡記,都幫唔到佢。。。。。。

之後去左長沙灣,上左肥聰屋企,今次係第一次上,7點幾同聰&芳去左食野,點知走之前唔小心打翻了碗湯水,整到條褲濕左一部分,過左一段時間就乾左。。最後返屋企。。。

今日佢竟然主動同我講野,仲以為佢係好難傾到計,而家先知佢份人都OK幾好∼∼

31/1/2008

今日圖書館新春借書同樂日,所以我借左幾本書,整天都好似好悶(如果唔傾計)

放學陪海去左印野,之後同菠蘿去補習,去之前,佢去左旺中買鞋,買番佢正在穿既那一對,佢入到去,叫個老闆拿出黎,即刻換左就走了,補完習之後,我地傾計傾到唔捨得走,未停過∼∼最後返屋企。



2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


2008-01-23 分類: 未分類

24/1/2008

而家自修堂,今日我地又再為謝師宴而煩了∼∼

23/1/2008

今日如常返學,放左就去調堂,為左慶祝戴先生的生日∼∼

22/1/2008

今日唔洗返學,屋企睇叱吒..

21/1/2008

今日好平淡咁過日子,補完習就返左屋企∼∼

20/1/2008

今朝補完習就又去左唱k,真破費...

19/1/2008

 樂壇最後一張成績表今日誕生左喇!而我張成績表都係,不過成績唔會公佈...

17/1/2008

今日MISS HO冇返,原本又話要做READING,魏我前一晚仲專登PREPARE,累死人,本身派份07ce做,但係佢又收番,前兩日就派practise paper,跟住收番,玩野咩,等我為左中文整到咁夜訓,最後都冇做,只做那些學校做既reading∼

miss ho 今朝send左個message俾肥宇,交帶呢兩日佢請假做d咩,我講左俾其他人聽,蘇國仲就問肥宇借左部電話黎睇個sms,跟住佢send左個sms俾miss,仲問候佢,內容好好笑,跟住miss回覆,叫我地努力讀書,哈哈∼∼

16/1/2008

今日我地為左謝師宴既野不斷討論,有d人又不滿個價錢同地方,之前我地班仲俾人地無啦啦話我地唔想一齊搞,排斥我地,最衰都係那個人∼∼放學之前我地討論唱別良師既野,跟住走左,同海去左買化學練習,跟住佢陪我去調班,之後就走了∼∼