fionasnow
暱稱: ♧|![﹏毛毛雪怪`◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-09-21
2009-08-10
2009-07-31
2009-07-15
2009-07-14
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
Blog pets & games
變色]]* script> mero BAR 左 右 倒 轉 豆腐人日歷 ★連結會閃下閃下★
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 436
今日人氣: 8
累積人氣: 8309
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 1 月 27 日  星期日   晴天

 頭髮180度大轉變 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日我ge頭髮180度大轉變,

由普通layer轉成水母頭,

亦比人改花名"水母" =0=

不過我覺得水母頭都令呀!!!

跟住我問我家姐令唔令,佢話好得2喎!!^^

剪完之後就同家姐行吓街,

番到屋企就hae吓,

大概07:30就叫KFC外賣,

叫咗麻麻雞翼x2&一盒磨菇飯,

都幾好食!!^^

 
    出爐時間`=]:2008-02-02 01:26 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天

 Emily姐姐結婚la~ 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

我好耐冇打blog啦,

原因係E排好忙,

好多野做,

所以冇時間打blog!!!!

今日Emily姐姐結婚,

我喺到恭喜佢地永結同心,

白頭到老!!!!!!^^

佢地行禮個hall好大好令,

我第時都去嗰到行禮!!!!!(講笑)

完咗之後,

我就去MK行街街,

又飲吓許留山&食D小食,

我再咁落去就好快變豬扒~

 
    出爐時間`=]:2008-01-27 06:11 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天

 同winnie一齊温書^^ 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

好耐冇打日記啦!!!

因為E排考試,

要溫書口牙,

不過今日唔洗番學,

so我約咗winnie 09:00喺樓下等(佢同我同一座樓),

一齊溫書,

點知我個鬧鐘壞咗,

冇響到,

so我訓到差唔多09:00先起身,

遲到 -o-

 首先同佢去超市買野飲,

我買完之後攞銀包擺錢,

點知跌哂我銀包裡面D咭,ToT

好彩winnie幫我執炸,

唔係就慘la!!!!

跟住就温呀温,

温到大約17:00就走lu!!

 
    出爐時間`=]:2008-01-19 01:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天

 泳池的標語 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

母女二人去游泳池游泳,女兒跳水時,泳衣不慎裂.......
母親趕忙拿起泳池邊的標語牌給女兒遮擋重要部位,
其他人看了標語牌後不禁大笑起來。原來牌上寫著:
"危險,深兩米,熟練者使用"
母親趕快把標語牌調了。這回,人們更是大笑不止,原來背面是:

"男性專用,進前請脫衣"
尷尬的母親又拿了另一塊標語給女兒,誰知卻是寫著:
"大人30元,小童10元,20名以上半價"
於是馬上又換了一塊,母親看後差點暈倒,原來標語牌寫著:

"營業時間:早上9:00至晚上10:00"
看著仍在大笑的人們,她真的暈倒過去了



 
    出爐時間`=]:2008-01-02 06:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天

 X"mas Party&去Sha Tin 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日係聖誕聯歡會,

因為我要去hall表演,

so遲咗番課室,

番到去D野食都差唔多食哂!!!>x<

得番好小野食!

跟着就到班會抽獎,

咁因為我係班會幹事,

so我要出去"主持大局",

抽完獎之後就玩遊戲,

一開始bing"班"哇同大風吹都冇乜野,

但係一到收賣佬就好有問題,

呀Bill廖話排位分組,

我就話自由分組,

但係佢既然咁堅特,

算啦,反正我冇所謂~

之不過D同學話唔公平,

真係......no eye see!!!@_@

6+m當面搞到Bill廖喊,

6+m仲笑bor!!!!

放學之後,

我同6+m去食lunch,

之後就番屋企換33,

出去同heiki&Bill廖去Sha Tin,

狂影貼紙相,

仲撞到好多MKM D學生!!^^

我地玩到19:30左右就番屋企!!!

今日真係好happy!!!!!!!!

 
    出爐時間`=]:2008-01-02 06:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片