| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 19 日 星期日  |
同家姐去左沙田行街  |
我同家姐去左沙田行街,
返到離已經好眼訓!!!
尋日我哋去左睇銀包,
手機(我鐘意嗰隻手機要成3000幾蚊~好貴!!
唔捨得買。
我家姐買咗個keyring,25蚊,
都幾cute~~
最尾我地買咗碗粥食,yummy!!
打住咁多先!!^^
|
|
|

2007 年 8 月 16 日 星期四  |
落大雨,好甘喔!!  |
今日,
我上完馬錦明中學嘅英文班之後,
呀Tom問我借umbrella,
我借咗比佢,之後發現勁大雨 ,
所以咪同佢1把umbrella lo,
我把umbrella都幾細,so我成個人濕哂 ,
番到屋企,吹乾D校服同鞋,
之後就食件 bread頂肚餓,
今日真係好甘!!
|
|
|

2007 年 8 月 6 日 星期一  |
Ocean park 相片  |
水母兩隻
水母:唔好偷影我哋啦!!(泣~~)

好幾隻ge紅色水母
紅色水母:我哋係咪好靚呀?

海星1隻
海星仔:搞錯哇!!偷影我訓覺,仲要擺上blog到,真係瘀~

海馬仔
海馬:喺到住真係好,又定時有野食,你恨唔到架喇!!

大石班(釣到就好喇)
大石班:我準備偷襲D睇完唔留cm嘅人,睇吓你係咪其中一個!!

|
|
|

2007 年 8 月 6 日 星期一  |
Ocean park~~  |
今日我一早起身,
就同我家姐去Ocean park玩~
超happy喔!!!
我地搭咗纜車,
參觀咗水母館、海洋館、鯊魚館,
之後我去玩過山車同飛天千秋,
飛天千秋都唔激 ge~
家姐就要做呀四幫佢拎野~YO!!!
跟住我地就去買嘢食,
D嘢又好貴!!
一隻豉油雞脾都要20蚊~
食完之後,
先知有"熊貓下水禮"
我哋又冇帶衫,
又冇帶拖鞋,
喺嗰到買又貴,so冇得玩!!
不過唔緊要,
我下次再黎!!
跟住我哋17:30左右就番屋企 lu~
*註:你哋可以去相片區睇吓我影嘅相!!
|
|
|

2007 年 7 月 24 日 星期二  |
2007-07-24  |
最近治安不好,校園裡的腳踏車常常失竊!
小明上個月已經丟了兩輛腳踏車,這次,他怕他的新腳踏車再失竊,所以他在他新的腳踏車上所了七把鎖,並且很得意的在腳踏車上留了張字條,
上面寫著:我看你怎麼偷!?
到了下課時間,小明匆匆的跑去停車場,發現他的腳踏車還在,小明鬆了一口氣,並暗暗自喜:嘿嘿,偷不著了吧!
正當小明準備開鎖時,卻發現他的腳踏車上多了一把鎖,也多了一張紙條,
上面寫著:我看你怎麼開!?
小明:sh*t~~~!!@#$%&*
|
|
|

« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|