fionasnow
暱稱: ♧|![﹏毛毛雪怪`◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-09-21
2009-08-10
2009-07-31
2009-07-15
2009-07-14
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
Blog pets & games
變色]]* script> mero BAR 左 右 倒 轉 豆腐人日歷 ★連結會閃下閃下★
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 436
今日人氣: 1
累積人氣: 8298
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 4 月 11 日  星期三   晴天

 Happy fishing Day 愉快按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日超爆HAPPY~~

我同家姐& my Dad去大埔三門仔 fishing~~

我哋食完Lunch,執齊D野就走人。

首先我同家姐泵橡皮艇,Dad就去整理好D野,

跟住就落艇~一開始,家姐就釣到條大沙鑽,

不過係我幫佢上嘅我都唔執輸,釣到都有成7-8條。

不過我哋兩個加埋都唔夠Dad咁多,起碼超過10條以上~

跟住返屋企蒸黎食。

今日好累,因為我哋釣完魚之後大把野要洗(洗艇同釣具),

仲要洗埋車,Dad同我洗得最多,

累到乜咁~不過好開心!!

 
    出爐時間`=]:2007-04-11 09:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天

 沙田掃貨~大出血XD 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日好happy~

因為同家去沙田掃貨(所以冇去到教會),

我買咗個散紙包、Keyrings、筆袋......>3< 大出血~~

我家姐就買咗部Sony Ericssion嘅K550i (白色),好令架!!XDXD

 成2000幾蚊!!好羨慕~~

不過我都可以借黎玩~

 

 
    出爐時間`=]:2007-04-08 02:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 4 月 6 日  星期五   陰天

 去食壽司~^Q^ 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日我同我家姐去上水shopping,

我哋喺ELLA(一間精品店

)見到一個海豚&龜仔嘅豆沙咕𠱸,

不過好貴,成109.9咁多錢~@_@

跟住去目黑(一間sushi店)食sushi,

我食咗一碗三文魚子&魚生飯,

仲有壽司拼盤tim,真係夠哂多野食~

今日真係好happy,因為有得食壽司,

最重要係唔洗我比錢!!

 
    出爐時間`=]:2007-04-06 07:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 4 月 4 日  星期三   晴天

 Hugo VS 枱鈎 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日Hugo喺我張枱個鈎mug咗出黎,

整極都整唔番入去,

so擺咗入我書包入面,

周會果陣比我發現咗,

喺到周圍傳,傳到老師都知,

so比老師收咗~

 
    出爐時間`=]:2007-04-04 09:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 3 月 24 日  星期六   雨天

 BBQ~happy 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日我同班 friend &我家姐一齊BBQ,

好happy~

我掛住同人傾計,條香腸就正式成為正宗嘅非洲腸,

真係失敗!

我食咗好多野,食到8成飽,

就攞隻木筷子救個頭擺落D火到,

點知着火,嚇到我即刻吹熄佢,真係危檢~

 
    出爐時間`=]:2007-03-25 12:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片