fionasnow
暱稱: ♧|![﹏毛毛雪怪`◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-09-21
2009-08-10
2009-07-31
2009-07-15
2009-07-14
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
Blog pets & games
變色]]* script> mero BAR 左 右 倒 轉 豆腐人日歷 ★連結會閃下閃下★
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 436
今日人氣: 3
累積人氣: 8300
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天

 我表E結婚 lu 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日我表E結婚 lu,

恭喜恭喜!!!^^

so我同我D屋企人去觀禮,

嗰度仲有自助餐食,

so yummy!!!! >w<

大約14:30之後尖沙咀SOGO shopping,

買咗都幾野,

我仲買咗D雪糕粉番屋企整雪糕,

hehe!!!^^

跟住就番屋企 lu~~

番屋企之後就去You tube睇happy tree friends,

好好笑喔!!!!!!!!!!

 
    出爐時間`=]:2007-12-20 07:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天

 2007-12-03 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日我地上家政,

Miss話今堂煮野食,

點知,所謂ge"煮野食"係.......

整三文治!!!! =0=

我就同Bill廖一組,

分組出去攞材料嗰陣,

我真係.....無野好講!!!!!!

人地攞1/3杯牛奶,

佢就攞1.2~1.5/3,

少DD都唔得!! >3<

我有D fd仲喺整野食嗰陣偷食,佢地話都幾好味(D材料)!!

最尾整完之後,我同Bill廖負責洗野!!!!好慘牙~~~T0T

 
    出爐時間`=]:2007-12-13 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 11 月 26 日  星期一   晴天

 爆眼鏡! T0T 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日我lunch time嗰陣,

我企咗喺Karman隔離.

Karman講野嗰時係到做手勢,

點知佢隻手大力一撞落去,

就撞到我!

撞到我副眼鏡爆咗,

仲好似有野入咗我隻右眼T_T,

我就同D fd 落咗去校務處,

D工友就幫我包住隻眼,

包到好恐怖!!!!=0=

跟住學校call白車,

入到去架車,

D人幫我洗眼,

洗咗兩次,

maybe洗咗出黎,

去到急症室檢查話冇野,

唔係真係嚇到我癡線!!!!!!!!!!!!!!!!

 
    出爐時間`=]:2007-12-01 02:06 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天

 北潭涌の旅 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日係school picnic,

我地F.1去北潭涌,

出發之前仲喺班房,

咁哈利波特就之前設計咗D IQ題(勁搞Gag)

我,Bill廖同佢就問啦,

阿傑超勁,

好多都答啱~~

去到目的地,

解散咗之後,

我就喺到影相,影影影.......

跟住就食吓0食,

睇吓人哋玩吓燒烤爐

(玩法:將唔同ge野擺哂落去個爐到燒,

包括腸仔,紙巾,樹葉,肉丸......

將佢地變哂做炭/搞到勁大火)

連Simon,Lily,Kelly都玩,

不過真係好似幾好玩!!!!!^^

跟住我同D friends 打羽毛球,

阿錦都有打,

我仲同佢拍咗DV,

有機會upload比大家see一see~~

跟住就玩.......食雪條,

雪條唔洗我比錢,

人地請架!!!!!!^0^

之後14:00左右就番school,

就同Bill廖,Lilly,Ada等人去椰林閣食下午茶

勁有mood!!! >3<

最後就番屋企 lu!!!

 

 
    出爐時間`=]:2007-11-22 11:54 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天

 竟遇兩個good friends!!!! 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日我番學,

竟然喺對面小巴站撞到sin sin,

初頭我都唔惟意,

直至佢超大聲咁叫我,

我先同佢say Hi~ >_<

番到學校,

過咗1堂英文堂,

就去hall聽音樂會,

都OK喔!!^0^

放咗學,

我同幾個friends去OK買ice-cream食,

yummy!!!!!^Q^

跟住就一齊撘巴士,

我落咗車,

我就去咗M記買薯條食,

點知見到Hugo,

我同佢傾咗一陣,就番屋企lu~~

 
    出爐時間`=]:2007-11-19 10:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片