| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 16 日 星期日  |
我表E結婚 lu  |
今日我表E結婚 lu,
恭喜恭喜!!!^^
so我同我D屋企人去觀禮,
嗰度仲有自助餐食,
so yummy!!!! >w<
大約14:30之後尖沙咀SOGO shopping,
買咗都幾野,
我仲買咗D雪糕粉番屋企整雪糕,
hehe!!!^^
跟住就番屋企 lu~~
番屋企之後就去You tube睇happy tree friends,
好好笑喔!!!!!!!!!!
|
|
|

2007 年 12 月 3 日 星期一  |
2007-12-03  |
今日我地上家政,
Miss話今堂煮野食,
點知,所謂ge"煮野食"係.......
整三文治!!!! =0=
我就同Bill廖一組,
分組出去攞材料嗰陣,
我真係.....無野好講!!!!!!
人地攞1/3杯牛奶,
佢就攞1.2~1.5/3,
少DD都唔得!! >3<
我有D fd仲喺整野食嗰陣偷食,佢地話都幾好味(D材料)!!
最尾整完之後,我同Bill廖負責洗野!!!!好慘牙~~~T0T
|
|
|

2007 年 11 月 26 日 星期一  |
爆眼鏡! T0T  |
今日我lunch time嗰陣,
我企咗喺Karman隔離.
Karman講野嗰時係到做手勢,
點知佢隻手大力一撞落去,
就撞到我!
撞到我副眼鏡爆咗,
仲好似有野入咗我隻右眼T_T,
我就同D fd 落咗去校務處,
D工友就幫我包住隻眼,
包到好恐怖!!!!=0=
跟住學校call白車,
入到去架車,
D人幫我洗眼,
洗咗兩次,
maybe洗咗出黎,
去到急症室檢查話冇野,
唔係真係嚇到我癡線!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|

2007 年 11 月 22 日 星期四  |
北潭涌の旅  |
今日係school picnic,
我地F.1去北潭涌,
出發之前仲喺班房,
咁哈利波特就之前設計咗D IQ題(勁搞Gag)
我,Bill廖同佢就問啦,
阿傑超勁,
好多都答啱~~
去到目的地,
解散咗之後,
我就喺到影相,影影影.......
跟住就食吓0食,
睇吓人哋玩吓燒烤爐
(玩法:將唔同ge野擺哂落去個爐到燒,
包括腸仔,紙巾,樹葉,肉丸......
將佢地變哂做炭/搞到勁大火)
連Simon,Lily,Kelly都玩,
不過真係好似幾好玩!!!!!^^
跟住我同D friends 打羽毛球,
阿錦都有打,
我仲同佢拍咗DV,
有機會upload比大家see一see~~
跟住就玩.......食雪條,
雪條唔洗我比錢,
人地請架!!!!!!^0^
之後14:00左右就番school,
就同Bill廖,Lilly,Ada等人去椰林閣食下午茶
勁有mood!!! >3<
最後就番屋企 lu!!!
|
|
|

2007 年 11 月 19 日 星期一  |
竟遇兩個good friends!!!!  |
今日我番學,
竟然喺對面小巴站撞到sin sin,
初頭我都唔惟意,
直至佢超大聲咁叫我,
我先同佢say Hi~ >_<
番到學校,
過咗1堂英文堂,
就去hall聽音樂會,
都OK喔!!^0^
放咗學,
我同幾個friends去OK買ice-cream食,
yummy!!!!!^Q^
跟住就一齊撘巴士,
我落咗車,
我就去咗M記買薯條食,
點知見到Hugo,
我同佢傾咗一陣,就番屋企lu~~
|
|
|

« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 26 | »
|