| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 29 日 星期二  |
2007-05-29  |
IQ擂台(1)
Q1:什麼最似左手?
Q2:冇人&動物居住的地球是什麼?
Q3:小欣買了3束花,小芬買了4束花,她倆的花綁在一起,共有多少束花?
想到了沒有?想知答案嗎?往下看看吧~
Q1:右手
Q2:地球儀
Q3:1束花
不明的可以留言給我~^_^
|
|
|

2007 年 5 月 25 日 星期五  |
爛玻璃樽=唔係幾happy   |
今日我唔係幾開心,
因為我尋日我喺上水嘅一間精品店買咗一個按摩槌&玻璃樽送比連主任,
because佢生日,
但係我上到課室攞出黎睇,
發現爛咗,可能係集隊果陣比人踢爛!
唉~雖然唔係錢嘅問題,
但係都少咗份 gift 牙!! >.<
|
|
|

2007 年 5 月 19 日 星期六  |
去SOGO~very Happy >.<  |
今日好開心牙,
because今日同家姐去尖沙咀SOGO睇野,
D野好令,我買咗個file&頸鏈,我家姐買咗對Kappa嘅鞋~
跟住去食壽司,yummy~我哋因太累,
so we大約22:30就返屋企 lu!!
|
|
|

2007 年 4 月 20 日 星期五  |
福音營(第2天)  |
今日係福音營第2日~
今日早上要做早操,跟住先食 breakfast.
唉!!今日要掃地牙~~好慘 >.<
跟住就係分組時間,
有D悶!
12:30就食lunch,然後就午睡,
我喺呢個時間沖涼~ ^_^
因為驚比老師發現,所以跑番入宿舍(房),
“線”到乜咁!!今日係第2日,
tomorro就走lu~
所以今日要執定D野,
tomorro就冇咁辛苦~~
|
|
|

2007 年 4 月 19 日 星期四  |
福音營(第1天)  |
今日去camp~好開心!!
我哋11:00就開始開會禮,
之後就分房!我同Yannex,羅倩,芷琛,恩諾,梁芷穎,6D(7),6D(9)一間房,
都幾滿意!12:30就食lunch,就開始玩遊戲~
我玩咗頂Tennis,短跑接力,擲水彈,~
6D(9)中咗水彈,呵呵~好彩我即刻被開先冇中招~
今日嘅dinner係BBQ~Yaeh!
BBQ完咗,我就番宿舍沖個凍水涼,好舒服~
跟住食cup noodles!!夜晚我冇瞓,
又同Yannex,羅倩,芷琛,恩諾,6D(9)玩枕頭大戰同食野,
跟住比老師發現~
不過我都係攤喺到冇瞓到!!
|
|
|

« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|