fionasnow
暱稱: ♧|![﹏毛毛雪怪`◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-09-21
2009-08-10
2009-07-31
2009-07-15
2009-07-14
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
Blog pets & games
變色]]* script> mero BAR 左 右 倒 轉 豆腐人日歷 ★連結會閃下閃下★
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 436
今日人氣: 4
累積人氣: 8301
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天

 2007-11-03 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
有一日,有一個女仔去告解,個女仔同神父講 “神父,我講左粗口....”

神父話 “講左乜??”

女仔話 “***陷家剷....”

神父話 “唔係好大件事姐....點解gei??”

女仔話 “有人錫左我一啖...”

神父就錫左一啖, 奸笑話 “係咪咁??”

女仔點點頭...

神父話”咁都唔可以講粗口ga wor!”

女仔話 “佢除左我D
, 摸我.....”

神父就除左佢D
,摸佢..微笑話 “係咪咁??”

女仔又點點頭...

神父話 “但係咁都唔可以講粗口ga wor!”

女仔話 “佢姦左我.....”

神父就姦左佢,淫笑話 “咁??”

女仔又點點頭...

神父話”但係咁都未可以講粗口ga wor!”

女仔話 ...............................

“佢有愛滋...”

神父話”***陷家剷!!”



 

 
    出爐時間`=]:2007-11-03 04:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 11 月 1 日  星期四   雨天

 落大雨+行路番學 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日出門口嗰陣冇為意落好大雨,

so冇帶姐我一落樓,

哇~落咁大雨 ge?

我即刻衝番屋企攞姐,

今日仲要行路番學,

D3同書都濕哂!!>o<

好惨!!而且今日都算係cool,

加埋D雨就變cold la!!

不過好彩冇冷病!! ^0^

唔係仲惨!

 
    出爐時間`=]:2007-11-04 05:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 10 月 27 日  星期六   晴天

 [ 此日誌受密碼保護 ] 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:2007年10月27號邊個Miss結緍? )
 
    出爐時間`=]:2007-10-28 04:12 PM  

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天

 鑰匙 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

某日,有三個人同時拜見閻羅王,第一個人進來,閻羅王問他:「你生前是做什麼的丫??」
那個人回答:「我是一個農夫。」
閻羅王又問他:「那你生前做了什麼好事呢??」
農夫:「我讓很多人吃飽。」
閻羅王就給農夫一把金鑰匙:「這是天堂的鑰匙。」
農夫就上了天堂。
第二個人來了,閻羅王又問:「你生前是做什麼的呢??」
那個人:「我生前是一位老師。」
同樣的,閻羅王也問他:「那你生前做過什麼好事嗎??」
那個老師就說:「我讓很多人變聰明。」
閻羅王也交給老師一把金鑰匙:「這是天堂的鑰匙。」
於是,老師也上了天堂。
第三個是個女人,同樣的,閻羅王也問:「你生前是做什麼的呢??」
那個女人回答說:「我是一名妓女。」
閻羅王還是問:「那你生前做了什麼好事呢??」
妓女回答說:「我讓很多男人很快樂。」
於是閻羅王交給她一把不鏽鋼的鑰匙。
妓女就問說:「為什麼我的鑰匙是不鏽鋼的鑰匙呢??這是哪的鑰匙丫?」
閻羅王回答說:「這是我房間的鑰匙。」

 
    出爐時間`=]:2007-10-21 04:08 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2007 年 10 月 13 日  星期六   晴天

 撘錯車!! >0< 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日要去睇"保良局聯校水運會",

去到小巴站搭501A小巴,

佢寫住係501A,

但係有架501K停咗喺到,

我癡咗線咁上咗去,

跟住我問下個司機經唔經MKM,

佢話唔經,我即時O咗嘴,

"吓?乜唔經架咩?",o_O||

so 叫佢喺最近MKM ge 車站落,

真係嚇到我癡線!! >0<

唉~我勁後悔去咗個水運會,

so boring!!

我同個friend喺到玩手機,食野,

最後就一齊行番屋企!!^0^

 
    出爐時間`=]:2007-10-19 11:11 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片