fionasnow
暱稱: ♧|![﹏毛毛雪怪`◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-09-21
2009-08-10
2009-07-31
2009-07-15
2009-07-14
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
Blog pets & games
變色]]* script> mero BAR 左 右 倒 轉 豆腐人日歷 ★連結會閃下閃下★
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 436
今日人氣: 9
累積人氣: 8310
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天

 2008-06-23 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日,

番學校對卷...

普通話0k la,

中史炒左牙,

49/100

唉~~

差1分先合格...

終於明白1分ge重要性!!!-333-

跟住放學之後要去choir,

唔係咁想去lor...

好想番屋企牙!!!

終於到左12:30,

撘車番屋企,

on msn ,,,

聽下歌,

傾下電話,

咁就成日la -,-

 
    出爐時間`=]:2008-06-26 06:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天

 2008-06-20 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

差唔多成個月冇打日記,

今日,

淨係考I.S.一科,

9點半放學...

同懋+ Ying一齊放學,

跟住去食lUnCh~!

食完之後去Ying屋企玩,

2點半到就去番bXXX

好熱牙...

都唔知禮堂有冇開冷ga -0-

放左之後同Ying+mimi 去食野,

死mimi...你應成唔講ga,

你又講~!

你唔好比我知你有第2次牙

不過算la~~

希望你唔好再講la,

plz plz plz

唉~!

E+ D o靚妹真係牙...

郁D就喊~

超無奈lor =0=

 
    出爐時間`=]:2008-06-21 06:20 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 5 月 20 日  星期二   雨天

 2008-05-20 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日,

落好大雨...

好彩有帶姐^^

通識...

阿s!R o係 y0u tUbE比我地睇下四川gE情况,

佢地真系好慘~!

我 o係E到祝福四川gE災民.

mAtHs...

D數好煩牙!!!

中文...

悶悶!

luNcH t!mE

去練歌`!

放學要留低考口試,

講得好叉牙!!!!!!T0T

E排我都唔打咁多日記,

要温書書...

準備大考!

希望考好d啦~~

 

 
    出爐時間`=]:2008-05-20 11:02 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天

 2008-05-14 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日上P.E.

考排球...@@"

同6+m一組,

我地打得好叉呀-0-

考完之後同KeLLy & 6+m打羽毛球+惘球

完左P.E.

我去換33,

張P.E.3擺番落個袋到,

點知個袋爛左==

用膠紙癡番,

D膠紙癡唔實!!!.\ _ /.

好彩YinG比左個膠袋我用住先,

唔係都唔知點好...

YinG,TnX!!!!!^^

 

 

 
    出爐時間`=]:2008-05-17 07:37 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天

 2008-05-13 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

{6 號在跟誰談戀愛} " 不知道~
{ 9 號是男是女 } 女
{ 如果 7 和 10 走在一起 ,是好事嗎 }  佢地都係女,冇機會一齊吧!?
{ 那麼 8 和 5 } 應該冇機會一齊
{ 2 號在讀什麼 } 中學
{最後跟 3 號聊天是什麼時候} 星期5掛
{ 8 號喜歡哪種樂隊} 唔知...
{ 1 號會不會追求 3 號 } 唔會掛~0.0
{ 那 7 號呢 }  追唔到啦
{ 4 號是單身嗎 } 我不知道~
{ 10 號的名字 } aMy

{ 2 號讀哪間學校 } MKMC
{ 9 號呢 } MKMC
{ 8 號有 feel 嗎 } n0~
{ 9 號住哪 } 唔知
{ 4 號最喜歡的顏色 } 唔知道
{ 2 號喜歡 7 號嗎 } no~
{ 1  號有沒有寵物 } 不知道...
{ 5 號是否是有史以來最性感的人 }  不知道喔...
{ 10 號跟你告白 ,你會答應跟他交往嗎 } n0.. 她系女生

Tag by: siu yipppp
遊戲規則:
♥必須發表一篇文章,將所有愛的問題答出來`
♥寫完所有愛的問題後,請點名7位朋友繼續下去`
♥注意! 被點名的人不能重複`
♥未滿 7 人者屬違規,會有報應!`
♥拍拖中的人會分手`
♥單身的會一年內交不到男/女朋友`
(p.s : 同傻婆一樣覺得好毒,,,)

♥點我既人 : Ying
♥寫出填寫日期 : 2008 . 5 . 14
♥愛的食物 : 雪糕
♥愛的音樂 : 好聽的都愛
♥愛的店舖 : many...
♥愛的顏色 : 白
♥愛的國家 : many...
♥愛的工作 : 攝影師...-v-
♥愛的休閒 : 聽歌~!
♥愛的科目 : muS!c
♥愛的甜食 : 雪糕
♥愛的個性 : 唔知aR~!==
♥愛的口頭蟬 : 低B仔...
♥愛的季節 : 冬
♥愛的女人 : 個個都愛
♥愛的男人 : 唔知...

♥愛的節日 : X'MAS
♥愛的香水 :  淡香吧!
♥愛的運動 : 打網球吧
♥愛的定義 : 唔知bor!
♥愛我的人 : fd, 家人...
♥愛過我的人 : fd, 家人...

點名:

1.wing yi(angelawingla)

2.冰(cly1314)

3.(lam90759269)

4.yAn(libra109)

5.(loveistruth)

6.(nikifans12)

7.(siumikmum)

 

                                                                                                                                                                                                           

 
    出爐時間`=]:2008-05-13 09:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片