| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
2008-05-13  |
♠假設上天給你5個願望.你想要的是♠:
1. 身體健康... 唔好咁易病
2. 將來有好gE成就3. 老友會同到我一班
4. 有好多錢....=v=
5. 實現我的所有願望 ^0^
點你的人是 : YinG
你們的關係 : 中學 gE fd
她對你做過印象最深刻的事 : 成日一齊玩+講j奇的事蹟
她變成你的情人,你會 : 我唔係同性戀
她變成你的敵人,你會 : 好後悔同佢做fd(但唔會gE)
如果他/她變成你的敵人,你最痛恨他/她的地方是 : 唔知... -0-
現你最想他/她為你做的事 : 講j奇的事蹟...=o=
對他/她整體印象 : 好人1個"
你認為周圍的人認為你是個怎樣的人 : 我行我素(有時超喪笑)
喜歡的個性是 : 我行我素
相反的,討厭的個性是 : 冇自知知明...
自己想成為的理想類型是 : 不知道
給關心自己和喜歡自己的人大喊一句 : 我鍾意你牙!!!
♠把這份問卷傳給10個人♠:
1.wInG yI(angelawingyi)
2.nok nok(charina426)
3.欣欣(LPYADALPY)
4.杜杜(shukyito)
5.冰(cly1314)
6.yAN(libra109)
7.(siumilkmum)
8.(nikifans12)
9.loveistruth)
10.(chirsty6)
|
|
|

2008 年 5 月 10 日 星期六  |
2008-05-10  |
今日同頌去沙田行街.
首先去無印買筆,,,
跟住一齊去影貼紙相,
我影得都0k gE,
但我都未係算影得好好~
跟住就去過膠...
過到移哂位==
跟住去食野~
然後周圍行下,
17:15到就撘火車番屋企~!
|
|
|

2008 年 5 月 7 日 星期三  |
2008-05-07  |
今日,
要帶好多+好重Ge書,
仲要帶p.E. 3去換-0-
好重唷><"
上堂~!
冇咩特別
悶悶悶悶悶悶悶悶...
跟住上完中文,
成村人飛哂落更衣室換33上p.E.
今日要做體適能,,,
要跑9 m!n耐力跑
跑咗13個圈圈^^
算係0k架啦...
唔好咁高要求~!
跟住都冇乜好打!!!
|
|
|

2008 年 5 月 2 日 星期五  |
2008-05-02  |
今日,
落雨...
但我唔記得帶姐番學 -3-
去到273個車站,
有個姐姐見我冇帶姐,
佢就姐埋我,
超好人耶~~!
感動...(泣)
番到學校.
悶...
好辛苦先捱到放學,
又要上埋D無聊gE"成長新動力" -0-
唉,,,
今日都幾攰...
|
|
|

2008 年 4 月 25 日 星期五  |
2008-04-25  |
今日,
起身番學,
vA,
學用不同物質掃描,
會有唔同gE效果之類...
我同婉儀,m0,6+M乜到擺哂落部掃描機到,
有乜擺乜,
連隻手都擺去掃... -v-
mAtHS...
最尾嗰幾m!N超搞笑,
阿笨,大喪,阿怕,簡偉峰,
喺到表演!!!!
笑到我....
跟住D堂,
只可用一個字形容...
"悶"!
到左班主任節,
m!sS tAnG派成績單比我地,
到我嗰陣,
好驚...
m!sS tAnG一講個名次,
即刻呆左,
班名次:33/級名次:107
唉...
算lA`下次努力d啦~
今日好遲放學,
最少20:30先放...
好攰~!
|
|
|

« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 26 | »
|