fionasnow
暱稱: ♧|![﹏毛毛雪怪`◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-09-21
2009-08-10
2009-07-31
2009-07-15
2009-07-14
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
Blog pets & games
變色]]* script> mero BAR 左 右 倒 轉 豆腐人日歷 ★連結會閃下閃下★
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 436
今日人氣: 1
累積人氣: 8302
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天

 2008-05-13 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

♠假設上天給你5個願望.你想要的是♠:
1. 身體健康... 唔好咁易病

2. 將來有好gE成就
3. 老友會同到我一班
4. 有好多錢....=v=
5. 實現我的所有願望 ^0^


點你的人是 : YinG
你們的關係 : 中學 gE fd
她對你做過印象最深刻的事 : 成日一齊玩+講j奇的事蹟
她變成你的情人,你會 : 我唔係同性戀
她變成你的敵人,你會 : 好後悔同佢做fd(但唔會gE)
如果他/她變成你的敵人,你最痛恨他/她的地方是 : 唔知... -0-

現你最想他/她為你做的事 : 講j奇的事蹟...=o=
對他/她整體印象 : 好人1個"
你認為周圍的人認為你是個怎樣的人 :  我行我素(有時超喪笑)
喜歡的個性是 : 我行我素

相反的,討厭的個性是 :  冇自知知明...
自己想成為的理想類型是 : 不知道
給關心自己和喜歡自己的人大喊一句 : 我鍾意你牙!!!

 

♠把這份問卷傳給10個人♠:
1.wInG yI(angelawingyi)

2.nok nok(charina426)

3.欣欣(LPYADALPY)

4.杜杜(shukyito)

5.冰(cly1314)

6.yAN(libra109)

7.(siumilkmum)

8.(nikifans12)

9.loveistruth)

10.(chirsty6)

 

 
    出爐時間`=]:2008-05-13 08:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 5 月 10 日  星期六   晴天

 2008-05-10 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日同頌去沙田行街.

首先去無印買筆,,,

跟住一齊去影貼紙相,

我影得都0k gE,

但我都未係算影得好好~

跟住就去過膠...

過到移哂位==

跟住去食野~

然後周圍行下,

17:15到就撘火車番屋企~!

 

 
    出爐時間`=]:2008-05-11 11:33 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天

 2008-05-07 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日,

要帶好多+好重Ge書,

仲要帶p.E. 3去換-0-

好重唷><"

上堂~!

冇咩特別

悶悶悶悶悶悶悶悶...

跟住上完中文,

成村人飛哂落更衣室換33上p.E.

今日要做體適能,,,

要跑9 m!n耐力跑

跑咗13個圈圈^^

算係0k架啦...

唔好咁高要求~!

跟住都冇乜好打!!!

 
    出爐時間`=]:2008-05-08 08:29 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 5 月 2 日  星期五   雨天

 2008-05-02 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日,

落雨...

但我唔記得帶姐番學 -3-

去到273個車站,

有個姐姐見我冇帶姐,

佢就姐埋我,

超好人耶~~!

感動...(泣)

番到學校.

悶...

好辛苦先捱到放學,

又要上埋D無聊gE"成長新動力" -0-

唉,,,

今日都幾攰...

 
    出爐時間`=]:2008-05-03 04:17 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 4 月 25 日  星期五   雨天

 2008-04-25 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日,

起身番學,

vA,

學用不同物質掃描,

會有唔同gE效果之類...

我同婉儀,m0,6+M乜到擺哂落部掃描機到,

有乜擺乜,

連隻手都擺去掃... -v-

mAtHS...

最尾嗰幾m!N超搞笑,

阿笨,大喪,阿怕,簡偉峰,

喺到表演!!!!

笑到我....

跟住D堂,

只可用一個字形容...

"悶"!

到左班主任節,

m!sS tAnG派成績單比我地,

到我嗰陣,

好驚...

m!sS tAnG一講個名次,

即刻呆左,

班名次:33/級名次:107

唉...

算lA`下次努力d啦~

今日好遲放學,

最少20:30先放...

好攰~!

 
    出爐時間`=]:2008-04-26 02:41 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片