fionasnow
暱稱: ♧|![﹏毛毛雪怪`◆
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-09-21
2009-08-10
2009-07-31
2009-07-15
2009-07-14
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
Blog pets & games
變色]]* script> mero BAR 左 右 倒 轉 豆腐人日歷 ★連結會閃下閃下★
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 436
今日人氣: 6
累積人氣: 8307
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天

 2008-07-08 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日,

返去choir表演`

遲到...><

唉...

今日好慘lor T^T

明明唔洗返學ga,

跟住又要choir表演!!!

我地搭車去上水,

我同sandy一齊坐,

個架車狂滴水lor...-0-

搞到我同sandy件33溼哂

都唔知咩車尼ga...

去到會場,

綵排...

之後同麗兒,ning ning,悠悠,璇璇+2個fd去kfc食lunch,

跟住周圍行一陣,

2點到就返返會場 @@

hea左一陣,

到我地表演la,

我有d唱錯-333-

之後返看台,

我同譚欣欣狂係到sd歌...-v-

等埋跳舞個d

閃人...

返屋企on msn...

跟住都冇咩好做la`

 
    出爐時間`=]:2008-07-08 05:53 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天

 2008-07-02 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日,

唔洗番學`

係屋企冇乜野做,

都係on下msn,

聽下歌...

好悶唷!!! ><

跟住有d肚餓,

落街買飯食,

食完之後,

係屋企都唔知做咩好,

開着部電視睇d低b節目-.-

唉`

我真係好悶牙,

唔知做咩好...

 
    出爐時間`=]:2008-07-02 07:13 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天

 2008-07-01 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

金日,

7月ge第1日...

唔洗番學!!!!

好野`

金日我11點幾先起身,

食早餐,

食完之後,

做暑期作業,

幾乖 -3-

之後on msn...

on到咁上下,

出街食飯...

食完之後就番屋企la!!!

打到e到唔打la @v@

 
    出爐時間`=]:2008-07-01 05:50 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 6 月 26 日  星期四   雨天

 2008-06-26 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日,

最後一日對卷la...

math`

合格多0.5分 

好彩合格姐!!

嚇死我la ><

放左學之後,

同ying食壽司,

有隻大昆蟲係度,

跟住又唔見左...

過左一陣又係我地面前,

嚇到我地即刻閃人~~

以後都唔去個間野la`

同mimi去M記食野

1點幾就番學校練笛,

最衰miz lai la

叫我咁早番去...

搞錯哇><

跟住番bxxx

4點幾又練笛 ==

5點幾同個fd一齊走,

番到屋企,

都無咩好做`^^

 
    出爐時間`=]:2008-06-28 07:25 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片




2008 年 6 月 25 日  星期三   晴天

 2008-06-25 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日,

8號風球!!!

唔洗番學~~

有個人6點幾打尼,

問我洗唔洗番學之類ge問題 -0-

8號風球wo...

仲番學!?

不過我今日反而想番學,

因為今日對我好期待ge卷,

math...

點知唔洗番`-333-

無聊,,,

做暑假功課

今次ge暑假功課超多

尤其係math lor`

比咁多功課...

有病ga!?><

算la...要面對現實架la!!!

今日都冇咩特別野做...

平凡ge一日過去la`

 
    出爐時間`=]:2008-06-27 08:56 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

 

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片