| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 7 月 8 日 星期二  |
2008-07-08  |
今日,
返去choir表演`
遲到...><
唉...
今日好慘lor T^T
明明唔洗返學ga,
跟住又要choir表演!!!
我地搭車去上水,
我同sandy一齊坐,
個架車狂滴水lor...-0-
搞到我同sandy件33溼哂
都唔知咩車尼ga...
去到會場,
綵排...
之後同麗兒,ning ning,悠悠,璇璇+2個fd去kfc食lunch,
跟住周圍行一陣,
2點到就返返會場 @@
hea左一陣,
到我地表演la,
我有d唱錯-333-
之後返看台,
我同譚欣欣狂係到sd歌...-v-
等埋跳舞個d
閃人...
返屋企on msn...
跟住都冇咩好做la`
|
|
|

2008 年 7 月 2 日 星期三  |
2008-07-02  |
今日,
唔洗番學`
係屋企冇乜野做,
都係on下msn,
聽下歌...
好悶唷!!! ><
跟住有d肚餓,
落街買飯食,
食完之後,
係屋企都唔知做咩好,
開着部電視睇d低b節目-.-
唉`
我真係好悶牙,
唔知做咩好...
|
|
|

2008 年 7 月 1 日 星期二  |
2008-07-01  |
金日,
7月ge第1日...
唔洗番學!!!!
好野`
金日我11點幾先起身,
食早餐,
食完之後,
做暑期作業,
幾乖 -3-
之後on msn...
on到咁上下,
出街食飯...
食完之後就番屋企la!!!
打到e到唔打la @v@
|
|
|

2008 年 6 月 26 日 星期四  |
2008-06-26  |
今日,
最後一日對卷la...
math`
合格多0.5分
好彩合格姐!!
嚇死我la ><
放左學之後,
同ying食壽司,
有隻大昆蟲係度,
跟住又唔見左...
過左一陣又係我地面前,
嚇到我地即刻閃人~~
以後都唔去個間野la`
同mimi去M記食野
1點幾就番學校練笛,
最衰miz lai la
叫我咁早番去...
搞錯哇><
跟住番bxxx
4點幾又練笛 ==
5點幾同個fd一齊走,
番到屋企,
都無咩好做`^^
|
|
|

2008 年 6 月 25 日 星期三  |
2008-06-25  |
今日,
8號風球!!!
唔洗番學~~
有個人6點幾打尼,
問我洗唔洗番學之類ge問題 -0-
8號風球wo...
仲番學!?
不過我今日反而想番學,
因為今日對我好期待ge卷,
math...
點知唔洗番`-333-
無聊,,,
做暑假功課
今次ge暑假功課超多
尤其係math lor`
比咁多功課...
有病ga!?><
算la...要面對現實架la!!!
今日都冇咩特別野做...
平凡ge一日過去la`
|
|
|

« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 26 | »
|