| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 23 日 星期三  |
2008-04-23  |
|
|
|
|

choir慶功會の相仔  |

美味的意粉~yuMMy

令令gE雨景,喺籃球場影架~
|
|
|

2008-04-19  |
今日係choir慶功會唷,
10:30開始,
我遲左起身,
又大雨又大風又遲到,
唉...
10:25左右先同嘉兒喺架273到
番到學校,
開始食野...
我食食食...
食食下M!sS lA!叫我幫手抽獎,
人地食緊野架ma
我食到咁上下,
就撘273番屋企lU~
P.s.我喺choir慶功會影左D相(其實得2張)
放左喺相片區,
得閒cc啦!
|
|
|

2008 年 4 月 14 日 星期一  |
2008-04-14  |
好耐冇打bL0g啦,
uT其間努力中,
冇時間打~!!
今日,
遲左起身
因為鬧鐘冇響-.-
番學...
派Ut卷,@.@
mAtHs,56/100咋!!! T0T
但都比上次有進步 -v-
gE0,61/100~
都比上次有進步!
+油+油 .\ _ /.
希望下次比今次進步la~
今日都冇乜特別 la~
|
|
|

2008 年 4 月 12 日 星期六  |
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
|
|
◈ 出爐時間`=]◈:2008-04-13 10:22 PM |

« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 26 | »
|