| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 10 月 18 日 星期六  |
2008-10-18  |
好耐冇打bl0g la!!!
e排bo機唔知做咩,
開唔到機-0-
s0我打唔到bl0g t^t
就尼ut la,
要+油ahhh~
|
|
|

2008 年 10 月 1 日 星期三  |
2008-10-01  |
好耐冇打blog la,
e+打番xd
10月1
唔洗番,
呵`
好野x]
去mk~~
去到mk,
冇la la有個din佬係到對住空氣爆粗
爆0咀wo -o-
去到旺中,
買左d 3=]
呵`
行到7點幾,
食晚飯la,
跟住就閃人lu!!0v0
|
|
|

2008 年 9 月 24 日 星期三  |
2008-09-24  |
今日,
唔洗返學,
呵`=]
好開心哇x]
可以係屋k hea下,
超唔想上堂lo,
爆悶爆悶爆悶!!!!!
唉
佢今日酒左la
可能係我令佢酒ga la
soriiiiiiii 喔
好唔開心ahhh /口\
唔想佢酒ahhh`
好la,
唔打la~
|
|
|

2008 年 9 月 14 日 星期日  |
2008-09-14  |
|
|
|
|

2008 年 9 月 7 日 星期日  |
2008-09-07  |
唔打blog!
唔打blog!
唔打blog!
唔打blog!
唔打blog!
*遲d先再打番-3-
|
|
|

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 26 | »
|