fionlee116 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
朋友...永遠也是朋友!!!愛係生的,人是死的=]
fionlee116
暱稱: ★♀F!oN∮肥牛♂
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2009-03-05
對唔住..
朋友
夠喇~
唔好意思.....

:: 日誌分類 ::
全部 (146)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
cheryl
chloe
囡囡
killer
wing
yummi
甘甘

:: 日誌統計 ::
文章總數: 146
留言總數: 141
今日人氣: 44
累積人氣: 16391

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


失策*/ 分類: 未分類

尋日太夜冇打blog~

所以今日講返,

尋日夜晚去左荷里活

攞新果副眼鏡@

TheN去左黃大仙

同成個家族食飯!

食到11點先返到屋企~

返到屋企同Miss莊響MSN傾

佢條key,請假(今日)同水運會D嘢*/

&同微風''傾!

今朝落微微,

所以冇帶我條仔返學~

唉!我以為係啱,

點知返到學校就有!

都唔知個天係咪玩我~

跟住11:00至1:30去左Check腰骨!

原本同Miss莊請假.....

係11:00至1:00,

但係去到健康院,

原本約左11:30見醫生,

但係又要再排過~

又約左變做最拉尾果個!

等咗好耐...

終於返嚟果時要搭的士~

仲要響小食部淨係食左個麵!

返到去上I.S.堂:

成班做實驗果時玩得勁Hai~

又傾,又玩,星星"又打難個樽!

我覺得今堂I.s.堂係過得最快~

放學仲Hai*/

成班又玩~

不過最衰係冇帶籃球,

所以成班男仔變左人妖打排球!

唉~

雖然配咗副新眼鏡!

但係我有D唔習慣,

因為果粒嘢搞到我個鼻位好痛~

**我以後都唔會借新嘢比星星",

因為佢今日將我副眼鏡跌落地下!**