| fionlee116 |
|
|
暱稱: ★♀F!oN∮肥牛♂ 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2008 年 4 月 14 日 星期一  |
| 失策*/ |
分類: 未分類 |
尋日太夜冇打blog~
所以今日講返,
尋日夜晚去左荷里活
攞新果副眼鏡@
TheN去左黃大仙
同成個家族食飯!
食到11點先返到屋企~
返到屋企同Miss莊響MSN傾
佢條key,請假(今日)同水運會D嘢*/
&同微風''傾!
今朝落微微 ,
所以冇帶我條仔返學~
唉!我以為係啱,
點知返到學校就有 !
都唔知個天係咪玩我~
跟住11:00至1:30去左Check腰骨!
原本同Miss莊請假.....
係11:00至1:00,
但係去到健康院,
原本約左11:30見醫生,
但係又要再排過~
又約左變做最拉尾果個!
等咗好耐...
終於返嚟果時要搭的士~
仲要響小食部淨係食左個麵!
返到去上I.S.堂:
成班做實驗果時玩得勁Hai~
又傾,又玩,星星"又打難個樽!
我覺得今堂I.s.堂係過得最快~
放學仲Hai*/
成班又玩~
不過最衰係冇帶籃球,
所以成班男仔變左人妖打排球!
唉~
雖然配咗副新眼鏡!
但係我有D唔習慣,
因為果粒嘢搞到我個鼻位好痛~
**我以後都唔會借新嘢比星星",
因為佢今日將我副眼鏡跌落地下!**
|
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 146 | »
|
| |
 | |