4月30*
考chemistry! 卷一我覺得ok,不過最尾果題唔識,識既時候已經夠鐘喇,
好可惜 跟住mc我又覺得唔係好難,點知考完,c ar同大口都係B最多D最少;
咁死得啦! 我D最多最少B 所以我都唔想/敢對mc答案!
跟住我又發現卷一miss左d好白痴既野-_____-"
晏晝大堆人一齊食飯,之後就番屋企嚕。
5點幾去左剪頭髮 今次剪得okay 正正常常 同之前冇太大分別;P
跟住my babychan黎左搵我 行行下撞到子浩同呀嫂!
跟住一齊食飯同睇戲 <地球毀滅密碼> ,比我預期好睇!!!! 真係好正
係套睇完會反思既戲 唔同睇09'家有囍事果d just for fun 笑完就好似冇睇過咁。
之後就番屋企! 哈哈 你黎搵我其實我真係好surprise
|