♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2009 年 8 月 27 日  星期四 晴天
2009-08-27

星期三同我最愛的zoey dycan去左旺角shopping

同zoey搭bus出去,架白色巴士真係熱到我流汗= = 所以某程度上我唔鍾意搭巴士!

行左陣之後3點幾去搵dycan , 兩位小姐都resign左 , 所以可以好輕鬆地行街

撞到好多人 肥ho, eric ,自修室ge人etc...!

afternoon tea撞到呀純! 之後made 左個 brave decision !!! 就係....

去左釘ear喇 !!! 開頭我堅驚 , 太耐冇接觸呢樣野...但係原來都ok喎!

本來我都係釘返右邊耳仔就算ga喇 , 但dycan想釘一個 , 咁我又釘多個 !!!!

so 我地一人有3個lu !! cool 今日仲買左信物tim呀 so happy!!!  

釘耳果間shop 兩個staffs都是好人  而且有一個仲好搞笑tim 

之後同zoey行多陣 , 佢買左好多好多earrings呀crazy!!

       

刊登時間︰2009-08-27 10:19 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         




訪客留言 (返回 fmk 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
Dutasteride ... (Chassype)