星期三同我最愛的zoey dycan去左旺角shopping
同zoey搭bus出去,架白色巴士真係熱到我流汗= = 所以某程度上我唔鍾意搭巴士!
行左陣之後3點幾去搵dycan , 兩位小姐都resign左 , 所以可以好輕鬆地行街
撞到好多人 肥ho, eric ,自修室ge人etc...!
afternoon tea撞到呀純! 之後made 左個 brave decision !!! 就係....
去左釘ear喇 !!! 開頭我堅驚 , 太耐冇接觸呢樣野...但係原來都ok喎! 
本來我都係釘返右邊耳仔就算ga喇 , 但dycan想釘一個 , 咁我又釘多個 !!!! 
so 我地一人有3個lu !! cool 今日仲買左信物tim呀 so happy!!!
釘耳果間shop 兩個staffs都是好人 而且有一個仲好搞笑tim 
之後同zoey行多陣 , 佢買左好多好多earrings呀crazy!!
|