7月19 嵐兄生日快樂
夜晚一行7人去左yuen long greenbox唱ktv
個k buffet冇野食既= = 好彩唱ktv都唱得好開心
"夢醒時份"呢首歌太難找了,感謝嵐兄同子浩幫我搵左好耐!
唱唱下轉左去間大少少既房,因為原本果間實在是狹小了
haha 好開心同gloria兩個人合唱左 "傷心情歌" 
跟住唔記得幾點就切cake,這個cake呀,我構思了很久也花了很多時間來弄,
還好出來的效果還蠻不錯; 這個cake是有名堂的,叫做"嵐哥生日蛋糕" 
haha, 其實是 'coffee with caramel cheesecake' '咖啡伴焦糖醬又焗又雪芝士蛋糕'
它的中文名很怪耶 不過真的是把兩種不同的cheesecake merge埋一齊, 是我的新嘗試呀
不過呢,cheesecake呀,也真的不需要弄得太大個,我挑了件大的來吃,吃得很滯耶
之後11點幾away和她朋友先走,我地餘下的人唱到兩時多也走...
發現側田所有的歌的tone都很相似,以後可不可以別整版都唱側田的,
直的會睡著耶 跟住就搭車返屋企lu , 快樂的一天:) , 最後再次祝嵐哥生日快樂!
|