淺水灣→赤柱→中環
第一站:淺水灣
因為老婆要帶隊所以可以一人獨霸Beatrice, 過在一個温馨的父女樂. 原水淺水灣的日落也不俗,正!
第二站:赤柱
終於三人行啦!去左問BAR食晚飯, Model又上Beatrice身, 又再挑戰高難度動作!
第三站:中環歡樂小鎮
連續撞到兩個Form 2的學生, 其中一個係我至愛學生,係茫茫人海都可以撞到佢地一家,我失驚無神走埋去影相, 但佢地又好鎮定 口甘 比我影,定一定神先散開...我同佢地一家總算有D緣份!歡樂可以帶來無限驚喜!
睇方sir相簿啦!
經過昨日的暴風雨, 今天一切回覆如常!
晚上先到銅鑼灣醫肚,吃了很久沒有品嚐的粢飯、燻鱼菜飯。吃過飯後,搭「叮叮」到中環。
迷幻是因為Beatrice迷幻的眼神,從相片你可以體會到!
途經舊天星碼頭,佈滿了爭取「集體回憶」的痕跡。最印象深刻的是給天星碼頭的「奠」。
充滿藝術氣息的大會堂正有展覽,展示一批以「童真」為題的展品。Very Impressive!
雖然沒有在天馬艦及皇后像廣場停留,但這片寧靜在這些地方是難找的!
今日同ANGELA、BEATRICE到新蒲崗食午飯時,餐廳啱啱播緊日本盃賽馬(事先聲明:我並非一個馬迷)。大熱門日本馬王「大震撼」沿途都係包尾,同頭馬最多差十一個馬位。我心諗大熱門包尾,萬一最後大熱倒灶,就真係如馬名一樣,大震憾!到入直路時,在騎師策騎下,只靠一條直路,由包尾變第一。最後仲要贏第二2個馬位。
人馬合一,騎師清楚馬王的實力,馬王在騎師的信任下,不負衆望,馬王勝出!就好像老師和學生的關係,若果老師清楚學生的能力,學生一樣可以將自己的潛能發揮出來!但往往學生的惰性浪費了老師的期望!試想像若果日本馬王「大震撼」輸了,最傷心的是馬迷。學生未能發揮潛能,最傷心的是老師和父母!
一時感觸!我哭了(識我的人都知我是一個大喊包)!
如果有興趣想知日本馬王「大震撼」點贏,可以CLICK呢條LINK 第 04 場 (海外)
先選WINDOWS MEDIA PLAYER → 然後click 第 04 場 (海外)
再一次聲明: 我不是馬迷,亦不鼓勵人賭博。我只當這項為一種運動!
只要一班有創意,肯動腦筋的人走在一起;又肯馬上做,一切問題便可迎刃而解。
今日一班同學用了大概一個小時的時間,完成由寫劇本大綱、storyboard、分場、搵課室到拍攝的所有步驟。當中的經歷和喜悅,真的非筆墨能形容!
好!去片!