今日下午同Beatrice去左香兒(香港兒童合唱團)試音。去,係因為想BB試下係陌生環境接觸陌生人,與他們傾談。去之前(兩個星期前)已經話比佢聽,如何想係入CHOIR,係其他人面前表現自己,必須TALK MORE & BE BRAVE。BB本身係好鍾意跳舞同唱歌,所以佢好珍惜今次機會。
BB下晝其實已經好攰,到何文田時瞓著左,我開始好緊張...考試前瞓著左,起身時咪好容易鬧情緒...好彩,一到要準備的時候,BB好似上身 口甘,立刻彈起身,好似冇瞓過一樣!BB, 你好勁呀!入左去一陣就出番嚟(BB好滿意個種樣),BB話入左去之後唱完音階及TWINKLE,TWINKLE就完啦!香兒真係好好賺!(每人要收30元報名費架!)
不過見到有D細佬喊左出嚟,又再慨嘆香港教育!要入名校,除左讀書好,仲要參加好多課外活動...可能班細佬都唔知嚟做MUG...我地嚟,係幫BB爭取多D面試機會,因為佢遇到陌生人比較怕羞。即使香兒唔得,ESF本身都有CHOIR。再一次為香港教育慨嘆!
今個星期輪到BB帶DRAGON回家過週末。今夜為BB同DRAGON映相留念。因為BB星期四要交JOURNAL(只係一幅相及畫D東西交功課)!有意思!

|