大清早完成埋「鬼域recycle」下半段,recycle呢個字真係好貼題,我地浪費左嘅野實在大多,包括埋「人、情、物...」...片中很多片段你會覺得感同身受,曾經發生過係自己身上...鄭重推介俾大家的一套戲,仲要買dvd,因為好多野睇...彭氏兄弟拍戲真係叫人拍案叫絕!
看完「鬼域recycle」後,忙了一朝,甚麼也做不到。因為這是我第一次匯款,所以連需要匯款的詳細情形也不知道。到了銀行,才知道需要甚麼資料才可匯款。真的上了寶貴一課。
同大家分享下:銀行名稱、銀行地址、銀行編號、戶口號碼、戶口持有人姓名、戶口持有人地址
下晝同妹妹睇醫生,醫生話妹妹少左好多痰,食埋今次藥,應該ok啦!
夜晚同屋企人去左中環「碗x」食日本buffet。好好味!樣樣食物細細件,唔會浪費食物。great!妹妹食左藥瞓左,同老婆講左好多野!
原來呢個地方所處位置有一件非常特別嘅事情發生過,但係我係未嚟過嘅。跟住好多往事湧入腦海...好特別的一頓晚飯...
好有感觸的一天... |