|
今日1點幾
同葉品.聰
出左apm
去打機
之後番左慧安
玩...玩....玩...
玩到8點閃人去觀塘食飯
12點番到五人埸
同五人場d人傾計
跟住阿哥打黎
話想食野
就叫左粉仔食
食到1點10
阿哥一食完就訓死左喇!
-------------------------------------
to:super-yan
你去長洲好唔好玩呀!
聽到你話唔訓炸
就好擔心喇!
唔訓點得嫁
雖然家姐生日姐
咁都唔洗玩到唔訓嫁
係唔係先!!
講真!
你去左長洲
真係好掛住你
又唔可以傾電話傾得耐
你又要玩
我又掛住你.
但係.......
算啦....
一日姐.我頂到既...嘻^^
i
love
super-yan&super-suen
-------------------------------------------------------------->
各位我遲d去台北
想要d咩可以係台北買到既
就留cm比我啦.
|