喂!你留左幾耐呀
 
  
                                


s!u虎兒
暱稱: ABC
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區


2009 年 7 月 26 日  星期日


為何自己那麼緊張您! 疲倦 分類: 未分類

琴晚同傾電話

傾到3點30

今蕉一早比熊貓嘈醒左

之後同出左街

落左去搵米高仔

之後去左打機(同聰.葉品.米高.)

再搵平平

坐左一陣平平米高去買野

我就去左搵葉品佢地

坐到7點就閃人喇!!

-----------------------------------------------(The End)---->

to:super-yan

為何我要咁著緊呢??

每次傾電話

你話我煩

我個心就好痛好痛

但係我知道係我阿妹

我只係對會有咁既感覺

雖然只不過係阿妹

但係係我心目中有另外一種感覺

當你每次說:[你鐘意幾時打就幾時打啦!

唔打都無所謂嫁.]

我個心就好痛好想喊喇!

唔知你會唔會睇到依段野

但我都知道就算你睇到都唔會有咩感覺

次次都話我衰.次次講d野會令你喊

我係到同你講聲對唔住!

我唔係個個妹都會煩

只係鐘意日日煩你.

日日同你傾電話

希望你睇到依段野後

你會自己打比我啦!

唔打都無所謂.

因為己經習慣了

                                       by:super-man

                      LOVE