|
琴晚同你傾電話
傾到3點30
今蕉一早比熊貓嘈醒左
之後同出左街
落左去搵米高仔
之後去左打機(同聰.葉品.米高.)
再搵平平
坐左一陣平平同米高去買野
我就去左搵葉品佢地
坐到7點就閃人喇!!
-----------------------------------------------(The End)---->
to:super-yan
為何我要咁著緊您呢??
每次傾電話
你話我煩您
我個心就好痛好痛
但係我知道您係我阿妹
我只係對您會有咁既感覺
雖然只不過係阿妹
但係係我心目中有另外一種感覺
當你每次說:[你鐘意幾時打就幾時打啦!
唔打都無所謂嫁.]
我個心就好痛好想喊喇!
唔知你會唔會睇到依段野
但我都知道就算你睇到都唔會有咩感覺
次次都話我衰.次次講d野會令你喊
我係到同你講聲對唔住!
我唔係個個妹都會煩
只係鐘意日日煩你.
日日同你傾電話
希望你睇到依段野後
你會自己打比我啦!
唔打都無所謂.
因為己經習慣了
by:super-man
LOVE 
|