|
今朝10點30起左身
琴晚同老婆傾電話.傾到勁攰.跟住老婆仔叫我訓.就訓左喇!!^^
12點45出左去
去左食pizza
跟住去左慧安搵聰仔
陪聰仔去新都買野
跟住番慧安等葉品
打比jason.佢話依家番
等左一陣.去左剪頭髮
係正門等葉品.勁耐囉咩事!!
之後又要等埋阿平.
之過去左打ps2
跟住阿平話要番屋企..
我地就上左仙奴到借波打...
打去7點.閃人....
番到屋企即刻去沖涼.
之後同老婆傾電話.msn
唔講喇..食飯先...
聽日就係番學既第一日''
約左聰仔果班食早餐
跟住葉品話送我番學!!哈
to:老婆
老婆仔.雖然我地一齊只不過係短短既9日
但係發生左好多事
例如:一齊喊過.笑過.
我又試過傾傾下電話訓著左
我保證我會愛你一生一世
唔會離開你嫁!
你還記得你認成左我d咩嗎?
我知我成日都整到你喊....
老婆.我愛你呀!!
跟你一起的感覺真好.
比起其他女仔...
你是最好的...
|