喂!你留左幾耐呀
 
  
                                


s!u虎兒
暱稱: ABC
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區


2009 年 8 月 28 日  星期五


身在台北的日子 滿足 分類: 未分類

第一天:23/8(晴天)

08:00am  到左香港機場了

                打左比陳因.佢訓緊教!所以就無傾到喇!

10:25am  上機喇..再見喇.香港^_^我去台北喇!!

11:55am  到左目的地了.依家係飛機上.準備落機!

01:30pm  食lunch喇!去左美食筷食.d野ok好食啦!

                   食完野會去佛光山參觀^_^"

02:30pm  去佛光山.睇佛像-.-(悶死)

03:30pm  閃人喇!落番去塔車

04:50pm  去到海邊.悶死人呀!係到吹海風

05:15pm  閃人.塔車去六合一夜市 

07:45pm  去食野.食到好鬼飽.因為食左好多野

09:40pm  岩岩沖完涼.泡泡浴.嘻^^

 

第二天:23/08(陰天)

06:00am  起身食早餐了.自助式早餐.正呀!!

07:00am  用謄完.上車去日月潭(好眼訓!)

09:00am  中途站.落車飲杯野先

09:15am  上車...繼續前進

11:30am  去廟睇野...買左手信比詩詩

12:00pm  去食lunch,有鹿肉食呀

01:00pm  去9族文化村玩!好驚呀...

03:45pm  集合去泡溫泉

05:45pm  到達了.大頭蝦tim.唔記得拎泳庫落車tim

06:45pm  泡完了.肚餓了!去夜市食野先

08:00pm  食完野.食拉麵.正呀!

09:15pm  上車了.去酒店放低d野.再出去行街

09:45pm  去到酒店了(雙星大飯店)

 

TO:陳因(super-yan)

24/08/2009吾記得打比你tim

整天只是訓教

因為每天都早起身

差不多死了

晚上:只是跟他們玩

差不多2點才訓

 

super yan so sorry. i forget to call u

 MAN:不想跟你分手.只希望跟你一起

          希望可以跟你一起過人世!!

 

 

第三日:25/08(晴天)

05:45am  morning call~.~

06:15am  落2樓食早餐.早餐總算豐富.可以接受!

07:00am  上車準備出發

08:50am  中途站.落車買野飲

10:00am  去到故宮博物院

12:00pm  上車去食lunch(餓死了)

12:30pm  去左<真珠推廣中心>睇真正既珍珠

01:00pm  正式上車去食lunch^-^

02:00pm  食完喇.去九冀街再食過.哈!

04:40pm  行完九冀街了.買左好多野.買左波點化妝袋比suen

                   種有520既煙.比家姐同酸.一包NT62 x2

06:50pm  岩岩食完海鮮.食魚生呀!

                   食左台幣12000..姐係3000.勁平

                   吾記得影相tim. so sorry

                   依家準備去夜市再食過

09:00pm  岩岩行完夜市

                  買左野比super yan

                 台幣150.抵呀!

依家番酒店.

10:00pm黎到酒店了

                酒店名:快捷假日飯店

               日本式既飯店.高床.正呀!

               LG中電視機.書桌.一流呀.哈哈

RooM no:405

 

26/08

06:45am  morning call

07:00am  落左一樓食早餐

08:00am  上車了.出發去睇古代文物

10:00am  去參觀.勁無奈

02:00pm  參觀操兵.覺得佢地超辛苦

03:25pm  岩岩試完茶.台灣既茶真係好好飲.正呀.

04:00pm  到左深坑.落車準備食lunch

05:00pm  點知...原來食豆腐.本大少最唔鐘意食豆腐的.只係睇成死人頭食..自己無得食.

                   唉!勁肚餓囉!妖-.-(下一站去邊呢!)

下一站101商場

06:35pm  岩岩係101商場閃人.

                   依家去西門町食店

                   放低d野.跟住自己去搵野食...

                   我住係2305號呀.

                   同香港屋企一樣呀...

 

         身在台北真好....環境比香港好很多.