|
第一天:23/8(晴天)
08:00am 到左香港機場了
打左比陳因.佢訓緊教!所以就無傾到喇!
10:25am 上機喇..再見喇.香港^_^我去台北喇!!
11:55am 到左目的地了.依家係飛機上.準備落機!
01:30pm 食lunch喇!去左美食筷食.d野ok好食啦!
食完野會去佛光山參觀^_^"
02:30pm 去佛光山.睇佛像-.-(悶死)
03:30pm 閃人喇!落番去塔車
04:50pm 去到海邊.悶死人呀!係到吹海風
05:15pm 閃人.塔車去六合一夜市
07:45pm 去食野.食到好鬼飽.因為食左好多野
09:40pm 岩岩沖完涼.泡泡浴.嘻^^
第二天:23/08(陰天)
06:00am 起身食早餐了.自助式早餐.正呀!!
07:00am 用謄完.上車去日月潭(好眼訓!)
09:00am 中途站.落車飲杯野先
09:15am 上車...繼續前進
11:30am 去廟睇野...買左手信比詩詩
12:00pm 去食lunch,有鹿肉食呀
01:00pm 去9族文化村玩!好驚呀...
03:45pm 集合去泡溫泉
05:45pm 到達了.大頭蝦tim.唔記得拎泳庫落車tim
06:45pm 泡完了.肚餓了!去夜市食野先
08:00pm 食完野.食拉麵.正呀!
09:15pm 上車了.去酒店放低d野.再出去行街
09:45pm 去到酒店了(雙星大飯店)
TO:陳因(super-yan)
24/08/2009吾記得打比你tim
整天只是訓教
因為每天都早起身
差不多死了
晚上:只是跟他們玩
差不多2點才訓
super yan so sorry. i forget to call u
MAN:不想跟你分手.只希望跟你一起
希望可以跟你一起過人世!!
第三日:25/08(晴天)
05:45am morning call~.~
06:15am 落2樓食早餐.早餐總算豐富.可以接受!
07:00am 上車準備出發
08:50am 中途站.落車買野飲
10:00am 去到故宮博物院
12:00pm 上車去食lunch(餓死了)
12:30pm 去左<真珠推廣中心>睇真正既珍珠
01:00pm 正式上車去食lunch^-^
02:00pm 食完喇.去九冀街再食過.哈!
04:40pm 行完九冀街了.買左好多野.買左波點化妝袋比suen
種有520既煙.比家姐同酸.一包NT62 x2
06:50pm 岩岩食完海鮮.食魚生呀!
食左台幣12000..姐係3000.勁平
吾記得影相tim. so sorry
依家準備去夜市再食過
09:00pm 岩岩行完夜市
買左野比super yan
台幣150.抵呀!
依家番酒店.
10:00pm黎到酒店了
酒店名:快捷假日飯店
日本式既飯店.高床.正呀!
LG中電視機.書桌.一流呀.哈哈
RooM no:405
26/08
06:45am morning call
07:00am 落左一樓食早餐
08:00am 上車了.出發去睇古代文物
10:00am 去參觀.勁無奈
02:00pm 參觀操兵.覺得佢地超辛苦
03:25pm 岩岩試完茶.台灣既茶真係好好飲.正呀.
04:00pm 到左深坑.落車準備食lunch
05:00pm 點知...原來食豆腐.本大少最唔鐘意食豆腐的.只係睇成死人頭食..自己無得食.
唉!勁肚餓囉!妖-.-(下一站去邊呢!)
下一站101商場
06:35pm 岩岩係101商場閃人.
依家去西門町食店
放低d野.跟住自己去搵野食...
我住係2305號呀.
同香港屋企一樣呀...
身在台北真好....環境比香港好很多.
|