|
今朝10點30起左身
跟住打比葉品
之後同佢出左去食早餐
跟住去拎錢
之後我就去左西貢了
入到去悶死喇.
去打機..
打到3點.
打比您.
你話唔出得.
咪算囉.
下次再見過.
但係唔知幾時喇.
唉.....***
之後自己一個人番寶琳
塔102
到左寶琳
同聰仔....杰仔果d去打籃球
之後您打黎
阿詩幫我聽左...
對唔住呀...
我叫左佢唔好聽
佢打死都要聽.
雖然你口講話唔嬲...
問心.邊有女仔想聽到自己條女同其他女仔玩呢??
對不起.
我知你會唔開心.
不如咁啦....去台北買多d野比你喇..
唔好嬲喇.....錫曬你.
|