♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
今日好累好累.
因為琴日出左去玩.
先去東涌食飯
再落尖咀酒吧
2點15閃人塔的士番寶琳
4點訓死左
今日晏就先起身
2點醒左
4點落去食M記
唔講喇.
好開心啦.
識到老婆仔.
今日係我同佢既第一日.
我愛你呀.老婆