|
今日12點幾出左慧安
等.....等.....等.....
等到3點幾因終於黎到喇
一見到佢好一種好特別既感覺
好想走埋去攬住佢呀^^
跟住同佢去左新都行.
行去好耐好耐
累死喇!
去左冒險樂園坐
見到阿楚果班傻仔..
我同因係到做功課
訓左落佢到tim.^^
好耐都未試過喇!
自從上次睇完戲後.
就再無試過了
跟住因陪我去食kfc
$19.8抵呀^^
跟住去左玩具反斗城
同因係到玩.
超酸打黎喇!!^^
叫佢黎反斗城搵我地
佢一黎到.我大叫酸酸.哈哈
跟住我地玩捉e欣
我玩玩下走左.
擔心死佢地喇!
對唔住呀.超酸
呃左你tim.
玩完係新都行多陣.
就番慧安拎筆
跟住佢地2個走人.
好唔惜得呀!
唔走得唔得呀.
留左係慧安.
係到煲煙
同到阿平.勁開心囉
佢出番黎喇^^
吹左陣水.閃人~~~~
8點30去左搵kai量.見到家熙
跟住一齊去五人場.
等左一陣d人先黎囉!
踢到11點30
阿媽打黎.叫我番屋企
就走左喇!!!
番到屋企睇電視同埋同因傾電話^^
i
LOVE
Suen
&
Yan
|