|
今日10點30出左街
去左tkl搵阿囡
之後幫佢買旗
無奈-.-
1蚊1支旗..哈^^
11點30同阿囡過寶琳
阿囡去搵米米
我就去番工
一番到去食飯先
叉燒飯$15
食完開始開工喇!!!
汁書...
有阿細.阿碧.
由12點汁到4點幾差唔多5點囉
累死我喇.
一路煲煙一路汁書.
汁完............[yeach]"">.<
跟住同阿布食車仔
6點30走人
阿布話聽日出藍田(大世界)同埋出旺角(高佬到)
嘻嘻!!唔知聽日高佬會唔會比$$呢!
請食煙仔.^^
聽日再打啦.岩岩食完m記..
買埋比阿媽食.
今晚屋企得我.老豆.老母.
搞到悶死我囉!
唔想離開你地2個呀!想留下.
跟你2個一齊玩.一齊傾電話
我愛你地2個呀!
<---------------------我的最愛
|