|
今朝11點起身
1點落左去
之後去打波
6點30番屋企
-------------------------------------
聽日就要走喇.
我要去台北喇
台灣有咩玩呢?
雖然好想到聽日
但係唔想同你分開呀
一定掛死你啦.
我又唔知自己幾時番.
但係我點都會番黎同你過生日既.
--------------------------------------------------------
to:老婆仔
我會幫你買好多野嫁.
什麼都唔擔心.
只擔心會跟你分開
不要離開我ok?
to:suen
我記得嫁!
幫你買520
但係我擔心既係
你學食煙呀!!
我自己都想介喇
但係真係好辛苦
to:yan
什麼都記得
只記得跟你一起哭的日子
你還記得嗎?
to:kill
雖然同你唔熟
但係你都係我個妹呀.
係咪?一樣咁錫你嫁^^
你地4個係我一生既幸福.
唔想有一日其中一個離開左我
因為我最愛既係你地
咁緊係老婆仔愛d啦...
你地要好好相處嫁?
要等我番黎呀..
老婆你都係呀....唔好去溝仔呀!!^.^
聽日4點要起身喇!
邊個得閒8點陪我傾電話呢?
只希望上機前你會打給我.
|