喂!你留左幾耐呀
 
  
                                


s!u虎兒
暱稱: ABC
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區


2009 年 8 月 22 日  星期六


走了走了'']] 傷心 分類: 未分類

今朝11點起身

1點落左去

之後去打波

6點30番屋企

-------------------------------------

聽日就要走喇.

我要去台北喇

台灣有咩玩呢?

雖然好想到聽日

但係唔想同你分開呀

一定掛死你啦.

我又唔知自己幾時番.

但係我點都會番黎同你過生日既.

--------------------------------------------------------

to:老婆仔

我會幫你買好多野嫁.

什麼都唔擔心.

只擔心會跟你分開

不要離開我ok?

                                                    to:suen

                                                        我記得嫁!

                                                        幫你買520

                                                       但係我擔心既係

                                                     你學食煙呀!!

                                                    我自己都想介喇

                                                   但係真係好辛苦

to:yan

什麼都記得

只記得跟你一起哭的日子

你還記得嗎?

                                            to:kill

                                            雖然同你唔熟

                                            但係你都係我個妹呀.

                                            係咪?一樣咁錫你嫁^^

 

 

你地4個係我一生既幸福.

唔想有一日其中一個離開左我

因為我最愛既係你地

咁緊係老婆仔愛d啦...

你地要好好相處嫁?

要等我番黎呀..

老婆你都係呀....唔好去溝仔呀!!^.^

 

 

聽日4點要起身喇!

邊個得閒8點陪我傾電話呢?

只希望上機前你會打給我.