|

|
2009 年 9 月 6 日 星期日 |
依15日真的過得開心  |
分類: 未分類 |
|
分手了!
15天的日子過得很開心
起碼係你生日果日可以見到你啦..
多謝kill.比個機會我去見man
依家分手了......
雖然係短短既15日
真係好開心....^^
一起開心過就己經足夠了
不在乎天長地久.只在乎曾經擁有.
依句說話唔通真的?
算吧!可能分手對佢係好呢.
唔緊要啦...總算一齊過啦.
多謝suen同佢講叫佢同我一齊
多謝kill幫我.令我可以見到佢
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 63 | » |