|

|
2009 年 9 月 11 日 星期五 |
好大風呀!!  |
分類: 未分類 |
|
開左學幾日喇
全班可以話係無個認識
人識我我唔識人
唉!!只怪自己太出名
黎左好多新既老師
班主任都係新老師.姓:梁
全班同學都唔認識
有一天李梓樂同我傾計.
如果唔係真係on尻尻咁過依一年.
今日幫人改左個名.大陸妹....
日日都好悶
番學等放學...放學去坑口
雖然d野係識..但係都要努力d
如果唔係下年點轉學校呢!!
只想快d完依一年.轉學校轉一個新環境
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 63 | » |