喂!你留左幾耐呀
 
  
                                


s!u虎兒
暱稱: ABC
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區


2009 年 12 月 27 日  星期日


生日有人陪的感覺真好嗎??! 不安 分類: 未分類

to:小妹(suen)

依到同你講生日快樂先

雖然係遲左打

起碼我正日有講

知道你生日果日好開心好開心

雖然我既生日禮物未送

但係都見到你有好多禮物收

又有yan,yako佢地幫你興祝生日

相信你一定開心死啦^^

---------------------------------------------------------------------

不知道我現在於你們心目中是什麼位置?

什麼地位?

下個月就是yan的生日

提早同你講聲生日快樂先!!

-------------------------------------------------------------------

下個月既17號就係我既生日

唔知會點過呢?

一個人自己過定係一大班人呢?

真的不知道-.-