|
★²)`MerrY X`mas(!)
(傻b生日快樂!) 1歲喇-.-
琴日10:00比南嘈醒左
傾到10:30就收左線
落床沖涼-3-
11:00出左門口
飛的去南屋企
去到佢樓下比[龜]查身分證
-.-無奈0000000
12點同南塔15小巴番寶琳食m記
跟住過左去慧安整一整個頭.^^
等等等.....
-3-2:00係呂潤才門口等蚊.........
等左勁耐囉.咩了*******
見到墨丸同佢saY hI
等到2:30先肯放人囉-.-fuck
即刻飛去地鐵站
蚊番屋企換3.我地又要等....
去搵嘉勇吹水.熊貓係屋企望落黎seven到同我地saY hI
等左差唔多一個鐘
so,要同嘉勇&熊貓saY byE~~
4點45到左朗豪坊.即刻上8樓入場睇戲
睇吸血新世紀2---2個幾鐘.頂-.-
7點幾先睇完.等埋兒同雅
又要等...pk
9點同南閃左去尖咀
搵玲玲.肥超.hea左陣
去左肥超番工果到食野
食左$103.多謝肥超
跟住又行番去碼頭.
12點倒數完之後
hea左陣.
細飛佢地就到左喇.
佢地諗住玩野.
係個兒童失散站到叫我名囉.
好彩無叫到...-.- -.-
之後我地閃人.
諗住塔bus.但係一去到就走左
所以就塔mtr.
2點30先番到pl
同佢地hea左陣
3點幾就閃人
沖完涼差唔多4點
頭未乾就訓左
累死-.-
--------------------------------------------------------------------(聖誕快樂!!)Everybody merry x max!!
今日晏就2點先起身^^
suen happy birthday!
生日快樂呀!!又大一歲了
要乖呀!神秘禮物準備中.....
|