喂!你留左幾耐呀
 
  
                                


s!u虎兒
暱稱: ABC
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區


2009 年 12 月 25 日  星期五


★²)`MerrY X`mas(!) 滿足 分類: 未分類

★²)`MerrY X`mas(!)

(傻b生日快樂!)   1歲喇-.-

琴日10:00比南嘈醒左

傾到10:30就收左線

落床沖涼-3-

11:00出左門口

飛的去南屋企

去到佢樓下比[]查身分證

-.-無奈0000000

12點同南塔15小巴番寶琳食m記

跟住過左去慧安整一整個頭.^^

等等等.....

-3-2:00係呂潤才門口等.........

等左勁耐囉.咩了*******

見到墨丸同佢saY hI

等到2:30先肯放人囉-.-fuck

即刻飛去地鐵站

蚊番屋企換3.我地又要等....

去搵嘉勇吹水.熊貓係屋企望落黎seven到同我地saY hI

等左差唔多一個鐘

so,要同嘉勇&熊貓saY byE~~

4點45到左朗豪坊.即刻上8樓入場睇戲

吸血新世紀2---2個幾鐘.頂-.-

7點幾先睇完.等埋

又要等...pk

9點同南閃左去尖咀

搵玲玲.肥超.hea左陣

去左肥超番工果到食野

食左$103.多謝肥超

跟住又行番去碼頭.

12點倒數完之後

hea左陣.

細飛佢地就到左喇.

佢地諗住玩野.

係個兒童失散站到叫我名囉.

好彩無叫到...-.- -.-

之後我地閃人.

諗住塔bus.但係一去到就走左

所以就塔mtr.

2點30先番到pl

同佢地hea左陣

3點幾就閃人

沖完涼差唔多4點

頭未乾就訓左

累死-.-

--------------------------------------------------------------------(聖誕快樂!!)Everybody merry x max!!

今日晏就2點先起身^^

suen happy birthday!

生日快樂呀!!又大一歲了

要乖呀!神秘禮物準備中.....