喂!你留左幾耐呀
 
  
                                


s!u虎兒
暱稱: ABC
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區


2009 年 12 月 19 日  星期六


最憎的是你和您?!-.-" 傷心 分類: 未分類

今日:最後一日的日記

朝早9點起身.刷牙.洗臉.換3就出左門口喇

係地鐵站等

跟住去tkl食早餐.見到

去私房食.諗食咩諗成5分鐘

食完番學補英文(oral)

補去同去搵pingx2

去藍田買禮物同食m記

之後閃人.番pl.

我去左tkl買野

之後閃人番屋企.

5點幾落左去踢陣波

6點30就去左練西貢

練完番屋企.悶死喇!!~

-----------------------------------------------------

起初是令我決心改變自己

令我慢慢愛上

不知道為什麼不接受我?

我對不好嗎?

我自己都不知道

其他人說看得出

是不斷給希望我

說"沒有"

沒有就算吧!

放棄?沒有

只是不知道怎樣去面對

現在給我的感覺差了

感覺上覺得變了

----------------------------------------------------------

現在的.

跟他一起

我係唔想

知道我緊張您嗎?!

跟他分開了一次

現在說後悔

說是我迫

是的.

一切都是我的錯

好了沒有?!

跟誰一起我都不會再擔心....再關心....

喜歡他就跟他一起吧!>.<

我不會再理會-.-

------------------------------------------

我不會再理會

在班中會開始變成自閉

可能對於黎講唔重要

係嫁.我根本就不是一個重要的人

開始憎女仔.

現在最憎的是:

-------------------------------------------------------

自閉系統會係星期一開啟

大膽的請大聲說話

看看我會不會發火

我一發火就會變番之前既我

 

吾我搞到我發火呀!~