|
琴日蕉早同周錦去左金田打機
打到12點番坑口.
等齊人去左觀塘買飛
之後出發去金鐘
等小琳佢地.勁耐囉.但係算啦.^^
(一大班人去玩.開心就足夠!!)
去到海洋公園門口
準備入去受死喇!哈囉喂開始了'''
我地5點入左去
先去玩過山車.
之後葉品佢地玩飛車.濕曬囉佢地.
d鬼開始出黎喇!
我地去玩鬼屋先
第一個鬼屋d人勁驚囉咩事
行行下得番3個人.其他人驚到唔敢行囉
淆到爆^^
小琳比d鬼嚇到喊
葉品佢地就比隻鬼嚇到一見鬼就跑.
行行下唔知點解無曬心情.
又攰啵!
玩到12點閃人.1點出到金鐘.
等車等到成隻狗咁囉...屌!!
差唔多2點先落去觀塘
食完陣野.同華仔塔的士閃人.
3點15番到屋企樓下.
見到周錦.吹左陣水.番屋企訓教教
|