|

|
2010 年 1 月 14 日 星期四 |
終於見到yan  |
分類: 未分類 |
|
今日6點南打黎叫我起身
我話訓緊就cut左佢
之後佢6點30又打黎.
又話訓緊
7點30到左學校
今日考中文
一:閱讀理解
二:聆聽
三:作文
放學同阿海去左家福搵社工
之前yan打黎
去搵佢食lunch
去左食大家樂
之後去左南屋企
4點40閃人
送yan番到屋企門口
之後飛的番屋企
累死喇!!
聽日考強項---------數學
拎高分d先
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 63 | » |