|
今蕉7點到左阿b到
等阿b落樓
7點30到左tkl
hea左陣就番學喇!
英文:2堂呀.悶死喇!
對tsa-.-
小息:落左去同阿b食野
數學:悶死.教新野.勁搞笑
中史:訓左陣.之後落堂..^^
小堂:阿b上左黎搵我.之後同阿b落左去食野
中文:悶/同ki傾計
lunch:同阿b.阿海係一樓hea
d.t :悶死.玩下玩下過左.^^
放學:係阿b門口等佢.
出左去買野食
阿b自己番學校先.
之後買m記.再番學校等阿b
睇完足球隊都未放
7點先放.....唉!!
送阿b番屋企.比蚊針囉^^
跟住塔98a番屋企^^
我都唔知自己係唔係中意你^^
|