|

|
2010 年 2 月 28 日 星期日 |
終於認識了你"}so happy  |
分類: 未分類 |
|
今日10點幾死左起身
隻腳勁痛囉!
落床都有問題
一起身去左刷牙
食完個早餐
就死去慧安睇鐵打.
睇完飛的番學校
見家長...so gd!
見完去食花園....-.-
食完塔mtr.再塔小巴番屋企
跟住同你傾msn
認識左你.
再同你傾電話..so happy!
你比我既感覺真好^^哈
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 63 | » |