喂!你留左幾耐呀
 
  
                                


s!u虎兒
暱稱: ABC
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區


2010 年 2 月 7 日  星期日


記住入camp既日子! 感動 分類: 未分類

好耐無打blog喇!

打番依2個星期既事.

1月29-31號:(3日2夜)

第一日既camp(唔係第一次入camp呀^^)

我同細飛.4眼.凌輝.kai量跟青協社工去左西貢既一個camp

入到去咩都收.電話.錢包.煙仔都收曬

同外界一d聯絡都無

第一晚同kai量都訓唔著

幸好收埋左幾枝煙仔姐^^

醒目既我同量仔出左去煲煙

第二蕉早一早就出發喇

艘仔游黎游去.去完果到又去果到.

辛苦死.

6點幾到左目的地.足足游幾5-6個鐘呀

5-6個鐘係個大海中.你地試過未?

果時真係好掛住你.

自己整晚餐.

好味^^

第二蕉游左3個幾鐘到左碼頭

咩話?跳碼頭-.-無問題

咩都唔諗一野跳左落去

一個字........正!

跳完游多陣番到camp

辛苦曬各位!

大家汁完野!傾左陣計就閃人番tko!

---------------------------第一次完成^^累....--------------------------------------

2月5-7號(又係3日2夜)

今次行山.

第一晚又係係camp到訓

入camp之前西貢區隊比賽

1:0^^只要下場win就可以

加油各位!^^

11點30入到camp

入去前食番支煙先

又收野.電話無電.死火喇!!!

第二蕉早:一早出發開始行山

又凍又落雨

勁凍囉-.-

超危險

一上山.就諗起屋企人同你.仲有陳因.超酸

即刻諗到.要珍惜身邊每一個人

果時真係喊左出黎

只好低頭自己喊-.-

行左5個鐘上到訓教既地方

途中真係好危險.d路又窄.

差錯腳就係咁先

係上山果時比人點左去條勁窄既路

差錯腳.左腳差左落山.

果時諗.係唔係就咁就死呢!

即刻諗仲要見你.陳因同超酸

唔可以咁就死.用曬全身既力.上番黎....勁^^

上路吧!

晚上自己燒雞食.燒腸仔.雞蛋

面臨同野豬訓都危險.凌晨真係聽到野豬聲.驚都唔敢出去.

果時勁急尿囉!-.-

第二蕉:9點30上路

又落大雨又勁凍咁行番落山

上到山頂再落番山底

山頂只得10度又落埋雨

凍到pk囉

2點30落到馬路

去飲杯熱野先

跟住行多30分鐘番到camp

即刻沖番個熱水涼先

正呀!

跟住汁埋d野

傾左陣

5點45上車閃人

勁累比起上次更累

------------------第二次camp完成(一切都完了!)----------------------

去camp學左2個詞語

痾屎:os

痾尿:ol

哈哈!

記住番cm

同埋打低你地既感覺啦.!!

以上全部都係事實!!^^

 

波仔同ken sir永遠都記住你地!!