|
好耐無打blog喇!
打番依2個星期既事.
1月29-31號:(3日2夜)
第一日既camp(唔係第一次入camp呀^^)
我同細飛.4眼.凌輝.kai量跟青協社工去左西貢既一個camp
入到去咩都收.電話.錢包.煙仔都收曬
同外界一d聯絡都無
第一晚同kai量都訓唔著
幸好收埋左幾枝煙仔姐^^
醒目既我同量仔出左去煲煙
第二蕉早一早就出發喇
艘仔游黎游去.去完果到又去果到.
辛苦死.
6點幾到左目的地.足足游幾5-6個鐘呀
5-6個鐘係個大海中.你地試過未?
果時真係好掛住你.
自己整晚餐.
好味^^
第二蕉游左3個幾鐘到左碼頭
咩話?跳碼頭-.-無問題
咩都唔諗一野跳左落去
一個字........正!
跳完游多陣番到camp
辛苦曬各位!
大家汁完野!傾左陣計就閃人番tko!
---------------------------第一次完成^^累....--------------------------------------
2月5-7號(又係3日2夜)
今次行山.
第一晚又係係camp到訓
入camp之前西貢區隊比賽
1:0^^只要下場win就可以
加油各位!^^
11點30入到camp
入去前食番支煙先
又收野.電話無電.死火喇!!!
第二蕉早:一早出發開始行山
又凍又落雨
勁凍囉-.-
超危險
一上山.就諗起屋企人同你.仲有陳因.超酸
即刻諗到.要珍惜身邊每一個人
果時真係喊左出黎
只好低頭自己喊-.-
行左5個鐘上到訓教既地方
途中真係好危險.d路又窄.
差錯腳就係咁先
係上山果時比人點左去條勁窄既路
差錯腳.左腳差左落山.
果時諗.係唔係就咁就死呢!
即刻諗仲要見你.陳因同超酸
唔可以咁就死.用曬全身既力.上番黎....勁^^
上路吧!
晚上自己燒雞食.燒腸仔.雞蛋
面臨同野豬訓都危險.凌晨真係聽到野豬聲.驚都唔敢出去.
果時勁急尿囉!-.-
第二蕉:9點30上路
又落大雨又勁凍咁行番落山
上到山頂再落番山底
山頂只得10度又落埋雨
凍到pk囉
2點30落到馬路
去飲杯熱野先
跟住行多30分鐘番到camp
即刻沖番個熱水涼先
正呀!
跟住汁埋d野
傾左陣
5點45上車閃人
勁累比起上次更累
------------------第二次camp完成(一切都完了!)----------------------
去camp學左2個詞語
痾屎:os
痾尿:ol
哈哈!
記住番cm
同埋打低你地既感覺啦.!!
以上全部都係事實!!^^
波仔同ken sir永遠都記住你地!!
|