♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
今日1點先起身 2點出左去同媽咪飲茶 見到阿珊 同阿珊個阿媽拜年 跟住坐左陣. 閃人......>< 去搵米高.陪佢食野 之後同阿珊.米高去行新都同東港城 佢地陪我去買袋 係東港城見到小寶.舞獅^^帥呀!! 行左陣去食binger king!! 食完番新都 同阿珊去mastermind買袋(阿珊陪我買炸!!) $375(自己第一次買比自己既袋!!)happy^^ 用eps比$$ 去一去相先^^
今日1點先起身
2點出左去同媽咪飲茶
見到阿珊
同阿珊個阿媽拜年
跟住坐左陣.
閃人......><
去搵米高.陪佢食野
之後同阿珊.米高去行新都同東港城
佢地陪我去買袋
係東港城見到小寶.舞獅^^帥呀!!
行左陣去食binger king!!
食完番新都
同阿珊去mastermind買袋(阿珊陪我買炸!!)
$375(自己第一次買比自己既袋!!)happy^^
用eps比$$
去一去相先^^