|

|
2010 年 2 月 11 日 星期四 |
跟你的第一次談話^^  |
分類: 未分類 |
|
不喜歡見到女仔喊
會感到不知怎樣做
跟你傳紙仔
想不到會令你哭
對不起!-.-
屎忽凌:
雖然只跟你傾了幾句
但係真的很容易哭
女孩真的喜歡愛哭嗎?!
不知道-.-
只想你不再哭
不想見到你再次哭
認成我.好嗎?!
新年流流長.
希望你將d唔開心既事忘記
唔會放係心,好嗎?
新年過後就是我跟你的第二次談話
這成落我會記在心中
都希望你將我既說話記係心中
係新年忘記一切唔開心既事
重新黎過啦!
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 63 | » |